صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سربلندی نظام جمهوری اسلامی با اندیشه بلند امام راحل محقق شده است

معاون فرماندار ماسال، سوم خرداد را نماد فرهنگ ایثار و مقاومت دانست و یادآور شد: حماسه آزادسازی خرمشهر یکی از صفحات برجسته و زرین تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است. قربان خوشحال، معاون فرماندار شهرستان ماسال ۲۶ اردیبهشت در جلسه ستاد گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و ایام ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، با بیان اینکه حماسه […]

کد خبر : 30755 | 7:55 ق.ظ | ۲۷ اردیبهشت , ۱۳۹۷

معاون فرماندار ماسال، سوم خرداد را نماد فرهنگ ایثار و مقاومت دانست و یادآور شد: حماسه آزادسازی خرمشهر یکی از صفحات برجسته و زرین تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است.

قربان خوشحال، معاون فرماندار شهرستان ماسال ۲۶ اردیبهشت در جلسه ستاد گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و ایام ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، با بیان اینکه حماسه سوم خرداد، یکی از پرافتخارترین دستاوردهای تاریخ کشور محسوب می شود، اظهار کرد: ایثار و جانفشانی شهدای عزیز موجب شده است که امروز آمریکا و اسرائیل غاصب از دستاوردهای کشورمان و جایگاه منطقه ای ما هراس داشته باشند.

به گزارش ایکنا، وی با اشاره به در پیش بودن ایام ارتحال امام خمینی(ره)، خاطرنشان کرد: سربلندی امروز نظام جمهوری اسلامی در تمامی دنیا با اندیشه بلند و مجاهدت های امام راحل محقق گشته است.

خوشحال، سوم خرداد را نماد فرهنگ ایثار و مقاومت دانست و یادآور شد: حماسه آزادسازی خرمشهر یکی از صفحات برجسته و زرین تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است.

این مقام مسئول، از برگزاری برنامه های فرهنگی و مسابقات هنری و ورزشی به مناسبت سالروز حماسه سوم خرداد در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: پیاده روی عمومی، گلباران مزار شهدا، برگزاری محفل انس با قرآن و دیدار و سرکشی از خانواده شهدا از جمله این برنامه هاست.

معاون فرماندار ماسال اضافه کرد: همزمان با بیست ونهمین سالروز عروج عارفانه معمار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین پانزده خرداد، علاوه بر برگزاری برنامه های بزرگداشت امام راحل در سطح شهرها  و روستاهای ماسال، مسابقه وصیت نامه امام(ره)، مسابقه نقاشی ۲۹ متری با موضوع امام راحل و قیام ۱۵ خرداد، برگزاری شب شعر و… با همکاری ادارات و نهادها اجرایی خواهد شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد