صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ایران با داشتن سابقه‌ای کهن و مردمی غیور زیر بار ظلم نمی‌رود

امام‌جمعه سیاهکل با تأکید بر اینکه هرگونه شتاب‌زدگی در قبال برجام اشتباه است گفت: برهم زدن اجماع جهانی در رابطه با موضوع موشکی، افزایش قدرت چانه‌زنی جمهوری اسلامی در قبال اروپایی‌ها در موضوع برجام، پس از رد برجام توسط ترامپ صورت گرفته است. حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر […]

کد خبر : 30817 | 9:30 ق.ظ | ۲۹ اردیبهشت , ۱۳۹۷

امام‌جمعه سیاهکل با تأکید بر اینکه هرگونه شتاب‌زدگی در قبال برجام اشتباه است گفت: برهم زدن اجماع جهانی در رابطه با موضوع موشکی، افزایش قدرت چانه‌زنی جمهوری اسلامی در قبال اروپایی‌ها در موضوع برجام، پس از رد برجام توسط ترامپ صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر با اشاره به خروج آمریکا از برجام  اظهار کرد: ایران با داشتن سابقه‌ای کهن و مردمی غیور زیر بار ظلم نمی‌رود.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه گزینه خروج از برجام باید توسط ما در برابر اروپایی‌ها وجود داشته باشد گفت: مقام معظم رهبری فرموده بودند که آمریکا به تعهد خود عمل نمی‌کند و این موضوع را جهان نیز درک کردند.

امام‌جمعه سیاهکل با بیان اینکه باید با برنامه کار کرد و هرگونه شتاب‌زدگی در قبال برجام اشتباه است  تصریح کرد: برهم زدن اجماع جهانی در رابطه با موضوع موشکی، افزایش قدرت چانه‌زنی جمهوری اسلامی در قبال اروپایی‌ها در موضوع برجام، پس از رد برجام توسط ترامپ صورت گرفته است.

شکسته‌دل گفت: باید با تلاش مضاعف همه مسئولان برای افزایش قدرت اقتصاد داخلی، ثبات بازار ارز، ترویج خرید کالای داخلی، پرهیز از حاشیه‌سازی‌های فرصت سوز تلاش کنند.

وی با بیان اینکه ما یک سؤال از مسئولین داریم که با شکست غرور ملی ما چه می‌شود افزود: برای پاسداشت آبروی ایران در موضوع برجام باید یک کار محکم انجام شود و عزت جمهوری اسلامی باید حفظ‌شده و فراتر از مباحث دیپلماتیک عمل کنیم.

امام‌جمعه سیاهکل با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: باید کاری کنیم تا خداوند مانند خرمشهر فتح الفتوح دیگری نیز در جلوی ما بگذارد.

وی با تبریک مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: باید در ماه مبارک رمضان احکام را آموخت و روحانیون نیز در آموختن آن مانند همیشه به مردم تلاش کنند.

شکسته‌دل با تأکید بر نگه‌داشتن حرمت ماه مبارک رمضان افزود: باید با کسانی که روزه‌خواری علنی می‌کنند برخورد شده و حرمت ماه مبارک رمضان حفظ شود.

امام‌جمعه سیاهکل با بیان اینکه راه اصلی سیاهکل به سنگر به دغدغه تبدیل‌شده است، گفت: هرماه چند نفر در حال مردن در این جاده هستند.

شکسته‌دل  افزود: این راه خوب بود و مسیر نزدیک شد، اما به چه قیمت، مسئولین باید ورود کنند، باید چاره‌اندیشی شود، این مقدار می‌دانم که نباید این‌گونه ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه برای رفع این معضل باید کار کارشناسی انجام شود گفت: با زیرگذر، سرعت‌گیر و یا هر چیز دیگری باید مشکل این جاده برطرف شود، همین‌که شهر از بن‌بست خارج شود دلیل بر جان باختن مردم نیست.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد