صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






در محافل انس با قرآن، مفاهیم انقلابی و استکبار ستیزی به مردم انتقال داده شود

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان گفت: قاریان در محافل قرآنی در تلاوت آیات دقت کنند تا آیاتی انتخاب شود که استکبارستیزی، ولایت، دین و سبک زندگی اسلامی در آن باشد.  حجت‌الاسلام والمسلمین علیزاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان در جلسه ستادی که امروز در دفتر وی برگزار شد، ضمن تبریک ایام ماه مبارک […]

کد خبر : 30884 | 8:25 ق.ظ | ۲ خرداد , ۱۳۹۷

باید در محافل قرآنی مفاهیم انقلابی و استکبارستیزی به مردم منتقل گردد

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان گفت: قاریان در محافل قرآنی در تلاوت آیات دقت کنند تا آیاتی انتخاب شود که استکبارستیزی، ولایت، دین و سبک زندگی اسلامی در آن باشد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین علیزاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان در جلسه ستادی که امروز در دفتر وی برگزار شد، ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن و تدبر در این کتاب الهی و آسمانی، اظهار کرد: جلسات و برنامه‌های قرآنی باید در طراز نام آن باشند و همه ما این وظیفه سنگین را داریم که شان و منزلت قرآن در برپایی اینگونه مجالس حفظ گردد، باید اینگونه مجالس با نگاه انقلابی برگزار گردد.

به گزارش ایکنا، وی با بیان اینکه در برپایی مراسمات قرآنی باید همت و تلاش کرد تا شاهد قرآنی کردن فضای جامعه خود باشیم، افزود: رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه همیشه تاکید بر این دارند که قاریان در محافل قرآنی در تلاوت آیات دقت کنند تا آیاتی انتخاب شود که استکبارستیزی، ولایت، دین و سبک زندگی اسلامی در آن باشد.

حجت‌الاسلام علیزاده افزود: قرآن انقلابی ترین کتاب الهی است، آیات قرآن کریم فرهنگ ساز و تعلیم دهنده سبک زندگی اسلامی است.

مدیرکل اوقاف گیلان بیان کرد: برای مداومت در برپایی این محافل نورانی باید محفل قرآنی در طول سال و بدون تکرار تحت عنوان میهمانان قرآنی خدا برنامه ریزی و اجرا گردد و این برنامه‌ها باید توسط یک کارگروه مشترک از همه دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط رصد و بصورت مشترک برگزار گردد. محافل قرآنی باید طوری برنامه ریزی شود تا آحاد مردم و بویژه نوجوانان و جوانان در این مجالس حضور پیدا کنند.

وی تصریح کرد: برپایی فرهنگ افطاری ساده نکته بسیار مهم در این ماه مبارک است که از تاکیدات مقام معظم رهبری نیز می‌باشد. امسال تصمیم بر آن است که در محافل قرآنی در کنار تجلیل از خانواده قرآنی، شهدای قرآنی و پیشکسوتان قرآنی، برنامه افطاری ساده با هدف تشویق به سبک زندگی اسلامی تدارک دید.

حجت‌الاسلام علیزاده گفت: محافل انس با قرآن در هر شهرستان می‌تواند با نام یک شهید آن شهرستان برگزار گردد که این خود یک کار انقلابی و ولایی است. باید در محافل انس با قرآن، مفاهیم انقلابی و استکبار ستیزی بیان و به مردم انتقال داده شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد