صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






گزیده بیانات امام خمینی(ره) به مناسبت‌ یوم‌الله ۱۲ فروردین

* دوازدهم فروردین سرآغاز حیات حقیقی انقلاب اسلامی است. * مبارک باد بر شما چنین حکومتی که در آن اختلاف نژاد و سیاه و سفید و ترک و فارس و کرد و بلوچ مطرح نیست و تفاوت بین زن و مرد و بین اقلیت های مذهبی و دیگران در امر اجرای عدالت نیست. * من […]

کد خبر : 30902 | 11:39 ق.ظ | ۲ خرداد , ۱۳۹۱

* دوازدهم فروردین سرآغاز حیات حقیقی انقلاب اسلامی است.

* مبارک باد بر شما چنین حکومتی که در آن اختلاف نژاد و سیاه و سفید و ترک و فارس و کرد و بلوچ مطرح نیست و تفاوت بین زن و مرد و بین اقلیت های مذهبی و دیگران در امر اجرای عدالت نیست.

* من به دنیا اعلام می کنم که در تاریخ ایران چنین رفراندومی سابقه ندارد که سرتاسر مملکت با شوق و شعف و عشق و علاقه به صندوق ها هجوم آورده و رأی مثبت خود را در آن ریخته و رژیم طاغوتی را برای همیشه [در] زباله دان تاریخ دفن کنند.

* من از این هم بستگی بی مانند که همه به ندای آسمانی «وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِیعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ» لبیک گفتند و به اتفاق آرا به جمهوری اسلامی رأی مثبت دادند و رشد سیاسی و اجتماعی خود را به شرق و غرب ثابت کردند، تقدیر می کنم.

* صبحگاه دوازده فروردین که روز نخستین حکومت الله است، از بزرگ ترین اعیاد ملی و مذهبی ماست و ملت باید این روز بزرگ را عید بگیرند و زنده نگه دارند.

* حکومت جمهوری اسلامی مورد نظر ما از رویه پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و امام علی علیه السلام الهام خواهد گرفت و متکی به آزادی عمومی ملت می باشد.

* جمهوری اسلامی می خواهد مطلبی را که قرآن فرموده است، مطلبی را که رسول خدا صلی الله علیه و آله فرموده است، در همه کشورها پیاده کند.

* دوازدهم فروردین عید ملت ماست؛ زیرا در این روز، با قدرت ملی، سرنوشت خود را به دست گرفتند.

* در دوازدهم فروردین طومار رژیم استکباری، با دست توانای الهی که قدرت مستضعفین است، درهم پیچیده شد

*  ۱۲فروردین روزی که کنگره های قصر ۲۵۰۰ سال حکومت طاغوتی فروریخت وسلطه شیطانی برای همیشه رخت بربست.

*  ۱۲فروردین سالروز تحقق وعده حق تعالی است.
* من از ملت انتظار آن را دارم که با تمام قوا از اسلام و جمهوری اسلامی پاسداری کنند.

*  ۱۲فروردین روزی است حکومت مستضعفین که حکومت خداست به جای آن نشست.

*  ما اگر اسلام را می خواهیم باید این جمهوری را حفظش کنیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد