صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مشارکت حداکثری مردم ناامیدی دشمنان برای همیشه است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه هر جامعه ای مقبولیت خود را از مردم می‌گیرد، گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجبات بهت دشمنان و ناامیدی آنان برای همیشه می‌شود. محمد اکبرزاده، معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان در نشست ایجاد حماسه سیاسی و حضور حداکثری در انتخابات که امروز(21 خرداد) در […]

کد خبر : 3091 | 11:54 ق.ظ | ۲۲ خرداد , ۱۳۹۲

اکبرزاده11

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه هر جامعه ای مقبولیت خود را از مردم می‌گیرد، گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجبات بهت دشمنان و ناامیدی آنان برای همیشه می‌شود.

محمد اکبرزاده، معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان در نشست ایجاد حماسه سیاسی و حضور حداکثری در انتخابات که امروز(21 خرداد) در سالن اجتماعات الغدیر استانداری برگزار شد، گفت: حماسه بزرگ سیاسی در 24 خرداد با حضور آگاهانه همه مردم محقق می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ما باید همواره از وقایع امت‌ها در طول تاریخ پند گیریم، افزود: قرآن کریم در این خصوص می‌فرماید” اینها برای سرگرمی و قصه نیست بلکه برای پند است تا سعادتمند شویم”.

اکبرزاده با اشاره به تحلیل موضوعات گوناگون در مناظره‌های تلویزیونی، تصریح کرد: این امر نشان از انتظارات مردم از موضوعات اساسی و بنیادی مطرح شده در برنامه‌های کاندیداهاست.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه هر جامعه‌ای مقبولیت خود را از مردم می‌گیرد، اذعان کرد: ملت شریف ایران همیشه به رهبری آگاه و فرزانه اقتدا کرده و این بار نیز برگ ذرین دیگری را در 24 خرداد رقم می‌زنند.

اکبرزاده تاکید کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجبات بهت دشمنان و ناامیدی آنان برای همیشه می‌شود.

 وی با اشاره به فعالیت 540 ستاد تبلیغاتی شوراها در شهرستان رشت، افزود: 315 کاندیدای شهر رشت هر کدام می توانند 10 ستاد تبلیغاتی داشته باشند.

اکبرزاده با تاکید بر اینکه افراد در انتخاب فرد مورد نظر خود به قانون مداری کاندیداها توجه کنند، تصریح کرد: کاندیداها باید از الان قانون‌مند بودن را تجربه کنند.
وی با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد با نشانه سازمانی حق فعالیت برای هیچ یک از کاندیداتورها را ندارند، افزود: این سازمان‌ها در زمینه مشارکت مردم می‌توانند حضور داشته باشند.

گفتنی است، در این مراسم سازمان‌های دولتی، فرهنگی و سازمان‌ های مردم نهاد حضور داشتند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد