صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان: شهدای گیلانی انقلاب اسلامی به جامعه معرفی شوند

مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان با تاکید بر لزوم معرفی ۴۰ مسجد شاخص استان که پایگاه انقلاب اسلامی بوده و انقلاب از آنجا شکل گرفته است، گفت: استان گیلان بیش از ۶۰ شهید انقلاب اسلامی دارد که باید به زبان هنر به جامعه شناسانده شود. حسن ظهیری در نشست شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد […]

کد خبر : 31058 | 5:04 ب.ظ | ۶ خرداد , ۱۳۹۷

مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان با تاکید بر لزوم معرفی ۴۰ مسجد شاخص استان که پایگاه انقلاب اسلامی بوده و انقلاب از آنجا شکل گرفته است، گفت: استان گیلان بیش از ۶۰ شهید انقلاب اسلامی دارد که باید به زبان هنر به جامعه شناسانده شود.

حسن ظهیری در نشست شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که پنجم خردادماه در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان برگزار شد با اشاره به اهمیت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: از سال گذشته ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در صداوسیمای کشور و متناظر با آن در استان ها تشکیل و برنامه ریزی‌ آغاز شده است.

وی با اشاره به تفاوت‌های دهه فجر سال‌جاری با سال های گذشته، افزود: پرداختن به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از سال ۵۷ تاکنون از ضرورت‌هاست لذا تولید و انعکاس برخی برنامه ها از جمله ساخت فیلم های نمایشی و مستند زمان بر است که باید با برنامه‌ریزی مناسب براساس جدول زمان بندی عمل کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با اعلام خبر تولید مستند چهره های شاخص انقلابی استان گیلان، عنوان کرد: ساخت چنین برنامه هایی بسیار مهم و اثرگذار است زیرا این افراد شجره نامه انقلاب هستند و نسل جوان باید با آنان آشنا شود. بی تردید اگر به معرفی این چهره ها و شخصیت ها بپردازیم در واقع انقلاب و اهداف آن را تعرفه کرده ایم و این کار نیازمند اعتبار، تحقیق و تولید می‌باشد.

ظهیری، تبیین دستاوردهای انقلاب در قالب برنامه‌های تلویزیونی را موجب امیدآفرینی در جامعه به ویژه بین جوانان دانست و گفت: باید در بحث هایی مانند خودکفایی، شرکت های دانش بنیان و محصولات تولیدشده استراتژیک اطلاع رسانی شود تا امید در نسل جوان شعله ور گردد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد