صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان: دین، رهبری و مردم سه عامل تداوم انقلاب اسلامی ایران می‌باشد

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه سه عامل دین، رهبری و مردم، پیروزی انقلاب اسلامی ایران را رقم زد، گفت: این سه عامل توانسته است تداوم بخش انقلاب اسلامی تا به امروز باشد و می تواند آن را به دست صاحب اصلیش حضرت ولیعصر(عج) برساند. جبار کوچکی نژاد در اولین نشست شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین […]

کد خبر : 31070 | 4:26 ب.ظ | ۷ خرداد , ۱۳۹۷

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه سه عامل دین، رهبری و مردم، پیروزی انقلاب اسلامی ایران را رقم زد، گفت: این سه عامل توانسته است تداوم بخش انقلاب اسلامی تا به امروز باشد و می تواند آن را به دست صاحب اصلیش حضرت ولیعصر(عج) برساند.
جبار کوچکی نژاد در اولین نشست شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که پنجم خردادماه در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان برگزار شد، اظهار کرد: خداوند را شاکریم که به کوری چشم دشمنان نظام در آستانه برگزاری مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران قرار گرفته‌ایم.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی توانسته است طی چهار دهه همچنان با اقتدار به مسیر خود ادامه دهد، تصریح کرد: حوادث مختلفی که برای انقلاب اسلامی ایران در چهار دهه گذشه پیش آمده است می‌تواند هر انقلابی را با شکست مواجه کند.
رئیس مجمع نمایندگان گیلان، جشن  سالگرد پیروزی انقلاب را یکی از مناسبت‌های مورد توجه دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان نظام به گستردگی حضور مردم در صحنه انقلاب اسلامی حساس هستند و قطعا حضور و مشارکت پررنگ مردم سبب ناامیدی آنان خواهد شد.
نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی باید بر شور و حرارت برگزاری جشن  چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب افزوده شود، گفت: سیاستگذاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مبنی بر برگزاری جشن بزرگ چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور و حتی خارج از ایران قابل تقدیر است.
وی با بیان اینکه مردم متدین و جوانان حزب الهی عاشق انقلاب هستند و در هر مقطعی که نظام به حضور آنان نیاز داشته، در صحنه حاضر شده‌اند، افزود: در جریان فتنه ۸۸ و فتنه ۹۶ شاهد بودیم که بسیاری از مردم با حضور در خیابان ها از نظام و دستاوردهای آن حمایت کردند لذا باید از ظرفیت مشارکت همه جانبه مردم در برگزاری مراسم و برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب استفاده شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد