صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ویژه برنامه «باروح خدا، در ماه خدا» در مراکز فرهنگی هنری استان برگزار می شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از برگزاری ویژه‌برنامه‌های بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) با عنوان «باروح خدا، در ماه خدا» در مراکز فرهنگی هنری سراسر استان خبر داد.  اسفندیار ضیائی از برگزاری ویژه‌برنامه‌های بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) با عنوان «باروح خدا، در ماه خدا» در […]

کد خبر : 31106 | 8:07 ق.ظ | ۱۰ خرداد , ۱۳۹۷

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از برگزاری ویژه‌برنامه‌های بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) با عنوان «باروح خدا، در ماه خدا» در مراکز فرهنگی هنری سراسر استان خبر داد.

 اسفندیار ضیائی از برگزاری ویژه‌برنامه‌های بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) با عنوان «باروح خدا، در ماه خدا» در مراکز فرهنگی هنری این مجموعه‌ی فرهنگی در سراسر استان خبر داد و گفت: معرفی ابعاد مختلف شخصیتی بنیان‌گذارکبیر انقلاب اسلامی(ره) و تبیین دیدگاه‌های دینی و سیاسی امام برای جامعه، به ویژه‌کودکان و نوجوانان از اهداف برگزاری این ویژه‌برنامه‌هاست.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اجرای فعالیت‌های فرهنگی، ادبی، هنری و پژوهشی مربیان کانون برای مخاطبان‌ گفت: ‌هم زمانی بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با ماه مبارک رمضان را فرصتی ارزشمند است.

مدیر‌کل کانون استان گیلان با اشاره به نیاز‌های جامعه به بهره‌گیری از سیره عملی و تفکر مبتنی بر باور‌های اسلامی امام راحل(ره) خاطرنشان‌کرد: اندیشه‌های بنیان‌گذارکبیر انقلاب در تمامی زمان‌ها جاری است.

وی افزود:امروزه کودکان و نوجوانان ایران اسلامی بیش از هرچیز دیگر نیازمند آشنایی افزون‌تر با این اندیشه‌ها هستند.

ضیائی زمینه رسالت‌کانون را در پرورش نسلی باورمند به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی مورد تاکید ‌قرار داد و با یادآورشدن تلاش‌های روز‌افزون بیگانگان برای «نفوذ» گفت:برنامه‌ریزی هدف‌مند و ارایه‌ی خلاقانه‌ی برنامه‌ها از سوی مربیان کانون برای مقابله با این تهدید، اثر‌بخش و تاثیر‌گذار است.

این مدیر فرهنگی در پایان محل برگزاری ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام(ره)و قیام خونین پانزده خرداد را در مرکز استان، کانون شماره یک رشت واقع در پارک قدس اعلام و از تمامی کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها برای حضور در این مراسم دعوت ‌کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد