صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






روز قدس تصمیم راهبردی امام(ره) برای حمایت از فلسطین است

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رودبار گفت: روز قدس تصمیم راهبردی امام خمینی(ره) برای حمایت از فلسطین و مبارزه با رژیم جعلی صهیونیستی است. علی اکبر پورعلی در نشست ستاد هماهنگی روز جهانی قدس رودبار که در سالن اجتماعات فرمانداری رودبار برگزار شد، اظهار کرد: روز قدس تصمیم راهبردی امام خمینی(ره) برای حمایت از فلسطین و […]

کد خبر : 31186 | 3:09 ب.ظ | ۱۳ خرداد , ۱۳۹۷

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رودبار گفت: روز قدس تصمیم راهبردی امام خمینی(ره) برای حمایت از فلسطین و مبارزه با رژیم جعلی صهیونیستی است.

علی اکبر پورعلی در نشست ستاد هماهنگی روز جهانی قدس رودبار که در سالن اجتماعات فرمانداری رودبار برگزار شد، اظهار کرد: روز قدس تصمیم راهبردی امام خمینی(ره) برای حمایت از فلسطین و مبارزه با رژیم جعلی صهیونیستی است.

به گزارش ایسنا، وی افزود:بنیانگذار انقلاب اسلامی که بر اساس تعالیم دین مبین اسلام در آغاز مبارزه با رژیم ستمشاهی یکی از اهداف خود را پشتیبانی و حمایت از مظلومان جهان بویژه فلسطین اعلام کرده بود،بلافاصله پس از پیروزی این راهبرد را محقق کرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رودبار گفت:رژیم صهیونیستی که با حمایت مستکبران حد و مرزی برای جنایات و تجاوزات خود نمی‌شناسد، اکنون با طنین رسای حامیان خود در بیش از ۸۰ کشور جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس به وحشت می‌افتد.

وی گفت: خروج ترامپ از یک معاهده بین‌المللی با صحنه گردانی صهیونیست‌ها و اذناب آنها، عزیمت تروریست‌های تکفیری در عراق و سوریه بعنوان پیاده نظام آنها، رسوایی حکام مرتجع منطقه و هشیاری ملت‌های مسلمان منطقه در خصوص همراهی نکردن دولت‌هایشان با مردم فلسطین، شکوه راهپیمایی روز قدس امسال را دو چندان خواهد کرد.

پورعلی تصریح کرد:در شهرستان رودبار هم مومنان روزه دار همپای دیگر مناطق استان و کشور بار دیگر در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، امام راحل و ریاست جمهوری صلابت و شکوه و همبستگی خود را در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نمایش می‌گذارند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد