صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مشارکت 82 درصدی مردم گیلان در انتخابات

رئیس ستاد انتخابات گیلان از مشارکت 82 درصدی مردم این استان در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای این استان خبر داد. محمد اکبرزاده  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت استقبال مردم گیلان در انتخابات روز گذشته را بی‌نظیر خواند و اظهار کرد: حضور پرشکوه مردم موجب […]

کد خبر : 3125 | 8:40 ق.ظ | ۲۶ خرداد , ۱۳۹۲

انتخابات14

رئیس ستاد انتخابات گیلان از مشارکت 82 درصدی مردم این استان در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای این استان خبر داد.

محمد اکبرزاده  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت استقبال مردم گیلان در انتخابات روز گذشته را بی‌نظیر خواند و اظهار کرد: حضور پرشکوه مردم موجب تمدید زمان رأی‌گیری تا ساعت 23 شد.

وی با بیان اینکه 82 درصد مردم گیلان در انتخابات مشارکت داشتند، تصریح کرد: این حضور حداکثری مردم گیلان در انتخابات بود.

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان درباره وضعیت شمارش آرای ریاست جمهوری در این استان اذعان کرد: شمارش آرا ی انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز با حضور هیئت اجرایی، هیئت نظارت و نمایندگان کاندیداها نهایی و آرای مذکور به مرکز اعلام شده است.

وی با بیان اینکه شمارش آرای شوراهای شهر و روستا پس از شمارش آرای ریاست جمهوری ادامه دارد، خاطرنشان کرد: این شمارش همچنان ادامه دارد و هنوز به پایان نرسیده است.

اکبرزاده متذکر شد: نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای گیلان تا عصر فردا اعلام می‌شود.

به گفته وی، انتخابات گیلان در دو هزار و 77 روستا و 52 شهر برگزار شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد