صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سوگواری مردم تالش در سالگرد ارتحال امام (ره)

مردم شیعه و سنی تالش روز دوشنبه به مناسبت سالروز ارتحال امام امت، با به راه اندازی دسته عزاداری از مقابل سپاه تا مسجد جامع این شهر، یاد و نام آن سفر کرده را گرامی داشته و در غم فقدانش سوگواری کردند. به گزارش ایرنا، امام جمعه تالش در اجتماع عزاداران امام خمینی (ره) در […]

کد خبر : 31260 | 9:36 ق.ظ | ۱۶ خرداد , ۱۳۹۷

مردم شیعه و سنی تالش روز دوشنبه به مناسبت سالروز ارتحال امام امت، با به راه اندازی دسته عزاداری از مقابل سپاه تا مسجد جامع این شهر، یاد و نام آن سفر کرده را گرامی داشته و در غم فقدانش سوگواری کردند.

به گزارش ایرنا، امام جمعه تالش در اجتماع عزاداران امام خمینی (ره) در مسجد جامع این شهر گفت: امام راحل محور وحدت ملت بود و اندیشه ها و آموزه های آن حضرت، بر اتحاد مسلمانان در برابر دشمنان دین و قرآن تاکید دارد.
حجت الاسلام محمد امین نقدی افزود: قداست در هدف، عامل پیروزی و رمز بقای انقلاب اسلامی بود و امام امت با اخلاص تمام در این راه قدم گذاشت و با قدرت و صلابت به حرکت خود ادامه داد.
وی با بیان این که مساجد محل شکل گیری انقلاب اسلامی بود و باید همواره به این مکان های مقدس رجوع کنیم یاداور شد: امام در سایه ایمان راسخ و وحدت مردم، باعث سربلندی ایران اسلامی در مقابل استکبار جهانی شد.
وی بیان کرد: راهی که شهدای ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ و انقلاب اسلامی طی کردند، تبلور خواسته های ملت بود و امروز باید از آن دستاوردها با جدیت صیانت کنیم.
نقدی ادامه داد: باید قدر این مردم را که ۴۰ سال برای امام (ره) و آرمان های انقلاب اسلامی ایستادگی کرده اند، بدانیم و نباید با تعلل در رسیدگی به خواسته های یک صنف، زمینه اعتراض آن را فراهم کنیم.
او گفت: کارشناسان و برنامه ریزان، مشکلات مردم را به درستی شناسایی و برای رفع آنها راهکار ارائه کنند تا مشکلات و موانع زندگی مردم برطرف شود.
شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد و حدود ۴۰ درصد جمعیت آن را برادران و خواهران اهل سنت تشکیل می دهند






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد