صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






قدردانی دفتر نظارت بر انتخابات گیلان از خلق حماسه مردم

دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان گیلان با صدور بیانیه‌ای از حضور حماسی مردم این استان در انتخابات قدردانی کرد. بیانیه دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان گیلان عز به پاس قدردانی از خلق حماسی مردم صادر شد. در این بیانیه آمده است: میهن سرافراز ما پس از پیروزی انقلاب اسلامی […]

کد خبر : 3128 | 7:20 ق.ظ | ۲۶ خرداد , ۱۳۹۲

شورای نگهبان

دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان گیلان با صدور بیانیه‌ای از حضور حماسی مردم این استان در انتخابات قدردانی کرد.

بیانیه دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان گیلان عز به پاس قدردانی از خلق حماسی مردم صادر شد.

در این بیانیه آمده است: میهن سرافراز ما پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شاهد برگزاری انتخابات متعددی به عنوان بزرگ‌ترین نماد حضور و ظهور سیاسی مردم برای حفظ عزت و مردم‌سالاری دینی بوده است.

این بیانیه می‌افزاید: اکنون نیز مردم بصیر، فهیم و همیشه در صحنه گیلان با حضور آگاهانه و گسترده خود در عرصه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری بار دیگر حماسه ای به یادماندنی خلق کردند و حماسه حضور آنها در انتخابات صفحه‌ای تابناک دیگری بر افتخارات بزرگ این مرز و بوم افزوده است.

در بخش دیگری از بیانیه مذکور ذکر شده است: مردم آگاه گیلان با وجود تبلیغات گسترده بیگانگان با حضور پرشور و دشمن‌شکن خود در پاس صندوق‌های رای در مقابل چشمان کم‌سوی دشمنان آنها را شگفت‌زده و دستگاه‌های تبلیغاتی آنها را مبهوت عزت و عظمت خود کردند.

در ادامه بیانیه اضافه شده است: مردم با درک صحیح و هوشمندانه از موقعیت کنونی با لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری حضوری گسترده داشتند و برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار زنان و مردان گیلانی به ثبت رساندند.

دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان گیلان با قدردانی از حضور حماسی مردم این استان ذکر کرده است: حضور پرشور مردم گیلان در خلق حماسه سیاسی در نقش‌آفرینی در این عرصه سرنوشت‌ساز ضربه محکمی بود که مانند گذشته بر پیکره استکبار جهانی فرو آمد و بار دیگر میثاق قلبی و درونی خود را با خون پاک شهدا، امام راحل و رهبر معظم انقلاب را به همگان نشان دادند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد