صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






آیت‌الله امینیان برای انقلاب و امام سنگ تمام می‌گذاشت

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به سجایای اخلاقی عضو فقید خبرگان رهبری گفت: ایشان بسیار خوش‌اخلاق بودند یکی از امتیازات ایشان ثبات شخصیت ایشان بود و در حوزه همان‌طور بود که وقتی به دانشگاه می‌آمد. حجت الاسلام‌والمسلمین یوسف صدیق عربانی امشب در مراسم سومین سالگرد آیت‌الله محمدعلی امینیان ر مسجد جامع این شهر اظهار […]

کد خبر : 31471 | 8:33 ق.ظ | ۲۰ خرداد , ۱۳۹۷

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به سجایای اخلاقی عضو فقید خبرگان رهبری گفت: ایشان بسیار خوش‌اخلاق بودند یکی از امتیازات ایشان ثبات شخصیت ایشان بود و در حوزه همان‌طور بود که وقتی به دانشگاه می‌آمد.

حجت الاسلام‌والمسلمین یوسف صدیق عربانی امشب در مراسم سومین سالگرد آیت‌الله محمدعلی امینیان ر مسجد جامع این شهر اظهار کرد: آشنایی من با آیت‌الله امینیان به پیش از انقلاب و در حوزه علمیه قم بود که ما همواره نسبت به گیلانی بودن ایشان افتخار می‌کردیم.

به گزارش فارس، وی با اشاره به سجایای اخلاقی عضو فقید خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ایشان بسیار خوش‌اخلاق بودند یکی از امتیازات ایشان ثبات شخصیت ایشان بود و در حوزه همان‌طور بود که وقتی به دانشگاه می‌آمد.

استاد حوزه و دانشگاه از آیت‌الله امینیان به‌عنوان یار دیرین امام و رهبری یاد کرد و افزود: آیت‌الله امینیان چون دل به انقلاب بسته و امامش را دوست داشت برای انقلاب و امام سنگ تمام می‌گذاشت.

عربانی با اشاره به شهادت محمدتقی امنیان فرزند امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه گفت: داغ فرزند بسیار سخت است و آیت‌الله امینیان پس از شهادت فرزند رشیدش که از امیدهای حوزه به شمار می‌رفت ذره‌ای از مواضع انقلابی خود کوتاه نیامد.

به گزارش فارس، آیت‌الله محمدعلی امینیان عضو فقید خبرگان رهبری در گیلان و امام جمعه فقید آستانه‌اشرفیه در ۲۰ خرداد سال ۱۳۹۴ به دلیل کهولت سن به ملکوت اعلی یوست. آرامگاه وی در حرم مطهر حضرت سلطان سید جلال‌الدین اشرف آستانه‌اشرفیه قرار دارد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد