صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حجت‌الاسلام مهدوی مدیر آستان قدس رضوی در استان گیلان شد

حجت‌الاسلام سعید مهدوی با حکم تولیت آستان قدس رضوی مدیر نمایندگی این آستان در استان گیلان شد. به گزارش فارس، عصر امروز مراسم تکریم و معارفه مدیر آستان قدس رضوی در استان گیلان در سالن اجتماعات مصلا شهر رشت برگزار و حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید مهدوی به‌عنوان مدیر آستان قدس در گیلان معارفه شد. نماینده ولی‌فقیه در […]

کد خبر : 31495 | 2:05 ب.ظ | ۲۱ خرداد , ۱۳۹۷

حجت‌الاسلام سعید مهدوی با حکم تولیت آستان قدس رضوی مدیر نمایندگی این آستان در استان گیلان شد.

به گزارش فارس، عصر امروز مراسم تکریم و معارفه مدیر آستان قدس رضوی در استان گیلان در سالن اجتماعات مصلا شهر رشت برگزار و حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید مهدوی به‌عنوان مدیر آستان قدس در گیلان معارفه شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان در این مراسم با بیان اینکه هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به امام رضا علیه‌السلام نیست اظهار کرد: هرکس خود را خالصانه وقف امام رضا علیه‌السلام کند حضرت آن را از لطف و رحمتش سیراب می‌کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رسول فلاحتی با بیان اینکه هرکسی در هرجای کره زمین به امام رضا علیه‌السلام سلام دهد محروم برنمی‌گردد افزود: باید با اخلاص و توجه به امام رضا علیه‌السلام سلام داد و یقیناً حضرت هیچ سلامی را بی‌پاسخ نمی‌گذارد.

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه هرکسی با اخلاص برای حضرت رضا علیه‌السلام خدمت کند پاسخش را خواهد دید گفت: امام رضا علیه‌السلام امام رئوف شیعیان است و در مال و سرنوشت انسان با اخلاص برکت نازل خواهد شد.

وی با بیان اینکه شیطان همیشه در تلاش است تا انسان را ناامید کند خاطرنشان کرد: نباید هیچ عملی از سوی انسان برای امام رضا علیه‌السلام نادیده گرفته شود چون امام رضا هیچ عمل با اخلاصی را بی‌نتیجه واگذار نمی‌کند.

مدیر سابق آستان قدس رضوی در استان نیز با اشاره به اقدامات این نمایندگی در گیلان اظهار کرد: پنج هزار نفر برای اولین بار به‌صورت رایگان و حدود دو هزار نفر نیز با ۱۶۰ هزار تومان به مشهد مقدس اعزام‌شده‌اند.

نظرعلی علیزاده با اشاره به سرکشی از بیماران و مساعدت به آن‌ها افزود: بیش از دو هزار نفر از بیماران استان توسط خادمان امام رضا عیادت و مشکلاتشان با مساعدت مادی و معنوی حل‌شده است.

وی با اشاره به توزیع سبد کالا در گیلان گفت: تاکنون در استان چندین مرحله از توزیع سبد کالا از سفره حضرت امام رضا علیه‌السلام به خانواده‌های نیازمند انجام‌شده و همچنین نیز ادامه دارد.

مدیر سابق آستان قدس رضوی در گیلان همچنین ساخت مسکن برای محرومین، ارائه خدمات پزشکی و ارائه طرح‌های اشتغال‌زایی را از دیگر خدمات ارائه‌شده از سوی نمایندگی آستان قدس رضوی در گیلان نام برد.

لازم به ذکر است پیش از مهدوی، سردار نظرعلی علیزاده به مدت دو سال مدیریت آستان قدس در گیلان را بر عهده داشت.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد