صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ترویج روحیه جهادی مسیر پیشرفت در جامعه را هموارتر می کند

 آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان روز گذشته، ۲۷ خرداد در جمع اعضای ستاد سی ویکمین یادواره سردار شهید «مهدی خوش سیرت»، اظهار کرد: شهدا با نثار جان خود ارزش های اسلامی را زنده نگه داشتند. وی با بیان اینکه امروز یکی از مهم ترین اهداف دشمنان نابودی اسلام و انقلاب است، افزود: با توجه به […]

کد خبر : 31615 | 10:25 ق.ظ | ۲۹ خرداد , ۱۳۹۷

ترویج روحیه جهادی مسیر پیشرفت در جامعه را هموارتر می کند

 آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان روز گذشته، ۲۷ خرداد در جمع اعضای ستاد سی ویکمین یادواره سردار شهید «مهدی خوش سیرت»، اظهار کرد: شهدا با نثار جان خود ارزش های اسلامی را زنده نگه داشتند.

وی با بیان اینکه امروز یکی از مهم ترین اهداف دشمنان نابودی اسلام و انقلاب است، افزود: با توجه به هجمه های زیاد دشمن از طریق رسانه و فضای مجازی، امروز بازخوانی یاد و خاطره شهدا گامی مهم برای مقابله با جنگ نرم دشمن است.

به گزارش ایکنا،امام جمعه رشت، با اشاره به اهمیت ترویج روحیه شهادت طلبی در جامعه، گفت: معرفی شهدای شاخص همانند شهید مهدی خوش سیرت در این راستا گامی موثر است.

آیت الله فلاحتی، بر ضرورت ترویج روحیه جهادی در همه عرصه ها تاکید و خاطرنشان کرد: اشاعه و ترویج این روحیه مسیر پیشرفت در جامعه را هموارتر می کند.

سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این نشست، یادآور شد: سی ویکمین یادواره سردار شهید مهدی خوش سیرت همزمان با سالروز شهادت این بزرگ مرد دفاع مقدس در ۶ تیر در گلزار شهدای آستانه اشرفیه برگزار خواهد شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد