صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری مراسم نکوداشت شهیدان انصاری و نورانی در رشت، رودسر و لنگرود

عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، از برگزاری مراسم نکوداشت شهیدان انصاری و نورانی و شهدای کارمند استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: این مراسم ۱۴ تیر ۹۷ در شهرستان های رشت، رودسر و لنگرود برگزار می شود. وی عنوان کرد: تفکر و اندیشه شهیدان انصاری […]

کد خبر : 31625 | 12:47 ب.ظ | ۳۰ خرداد , ۱۳۹۷

برگزاری مراسم نکوداشت شهیدان انصاری و نورانی در رشت، رودسر و لنگرود

عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، از برگزاری مراسم نکوداشت شهیدان انصاری و نورانی و شهدای کارمند استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: این مراسم ۱۴ تیر ۹۷ در شهرستان های رشت، رودسر و لنگرود برگزار می شود.

وی عنوان کرد: تفکر و اندیشه شهیدان انصاری و نورانی در دفاع از انقلاب و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم الگویی ارزشمند برای مسئولان است.

این مقام مسئول، با اشاره به گذشت ۳۷ سال از شهادت تنها استاندار شهید کشور و معاون عمرانی ایشان، تصریح کرد: همچنان همگان تشنه شخصیت و بینش این شهیدان والامقام هستند.

به گزارش ایکنا، مدیرکل بنیاد شهید گیلان، با بیان اینکه شهیدان انصاری و نورانی در مقابل دشمنان تا پای جان ایستادگی کردند،خاطرنشان کرد: شهیدان انصاری و نورانی در راه انقلاب و حفظ آرمان های نظام اسلامی در فضای پرالتهاب روزهای ابتدایی انقلاب دست از تمامی امیال دنیوی شستند و جان خود را در این راه نثار کردند.

پاکاری، با تاکید بر لزوم همت تمامی دستگاه ها در جهت برگزاری باشکوه مراسم یادواره شهدای کارمند گیلان، خاطرنشان کرد: شهید انصاری بزرگ مردی است که تعهد، تقوا، عشق، تلاش و ایثار را سرلوحه خود قرار داده بود و لذا بر ما تکلیف است در راه این اندیشه از هیچ تلاشی کوتاهی نکنیم.

وی یادآور شد: امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند معارف مکتب سرخ شهیدان است و برگزاری محافل شهدا بهترین فرصت برای ترویج این فرهنگ غنی است و الگوسازی شخصیت های برجسته برای نسل جوان است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد