صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نباید سینه چاک دشمنان در محافل و مجالس باشیم

فرمانده لشکر عملیاتی قدس گیلان گفت: نباید دنباله رو سربازان غرب و آدم های بی بند و باری که می‌خواهند جوانان را به سمت و سوی دیگر سوق دهند، باشند. سردار محمدعلی حق بین، فرمانده لشکر عملیاتی قدس گیلان (۳۱خرداد) در سالگرد سردار شهید علیرضا خلوص دهقانپور که در مصلی نماز جمعه صومعه‌سرا برگزار شد، […]

کد خبر : 31644 | 8:34 ق.ظ | ۲ تیر , ۱۳۹۷

فرمانده لشکر عملیاتی قدس گیلان گفت: نباید دنباله رو سربازان غرب و آدم های بی بند و باری که می‌خواهند جوانان را به سمت و سوی دیگر سوق دهند، باشند.

سردار محمدعلی حق بین، فرمانده لشکر عملیاتی قدس گیلان (۳۱خرداد) در سالگرد سردار شهید علیرضا خلوص دهقانپور که در مصلی نماز جمعه صومعه‌سرا برگزار شد، اظهار کرد: عنایت و بزرگواری شهدا، امنیت را برای ما به ارمغان آروده است.

به گزارش شبستان، وی با بیان اینکه شهید علیرضا خلوص دهقانپور، فرمانده دلاور گردان سلمان لشکر قدس گیلان در دوران دفاع مقدس، نامش با ارتفاعات قامیش گره خورده است، افزود: شهدا جان خود را در همه مناطقی که سختی‌های فراوان داشت، گذاشتند و زمین زیر چادرها نمناک بود به صورتی که برای نماز خواندن در چادر هم جا فراهم نمی شد.

فرمانده لشگر عملیاتی قدس گیلان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس که ابزار و امکانات کم بود، شهیدهایی پیدا شدند که از دین، انقلاب و ناموسشان دفاع کردند، گفت: وقتی ما به خصوصیات شهدا می‌نگریم، همه شهدا در روزهای آخر می‌دانستند که رفتنی هستند.

سردار حق بین با بیان اینکه امروز روح شهدا در این مجلس شاهد و ناظر بر ما است، تصریح کرد: شهدا جانشان را نثار کردند و اقتدار و امنیت را برای ما به وجود آوردند.

وی با اشاره به اینکه امروز به راحتی نمی‌توانیم از اتفاقاتی که در حال رقم خوردن است، بگذریم، خاطرنشان کرد: در جامعه امروز همه اقشار مختلف مردم از پیر و جوان، محجبه و بی حجاب و همه و همه، نقطه اشتراکشان امنیت است.

فرمانده لشکر عملیاتی قدس گیلان با بیان اینکه دشمنان در صددند تا موضوعات سالم را حذف و به دنبال تسلیحات باشند، اظهار کرد: دنیا پر از باروت شده و جهانخواران یکی پس از دیگری دنبال به آتش و آشوب کشیدن مسلمانان هستند.

سردار حق بین با بیان اینکه جوانان ما نباید دنباله رو سربازان غرب و آدم های بی بند و باری که می‌خواهند جوانان را به سمت و سوی دیگر سوق دهند، باشند، افزود: امروز موظفیم به جوانان گزارش دهیم و نباید سینه چاک دشمنان در محافل و مجالس باشیم.

وی گفت: هر اشتباهی که از ناحیه ما رقم بخورد قطع یقین برای نسل های بعدی خسارت به بار می آورد که جبرانش سخت است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد