صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید متفاوت تر از سال های قبل باشد

عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان امروز، ۴ تیر در کارگروه ایثار و شهادت ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان گیلان، با اشاره به اهمیت مضاعف دهه فجر امسال نسبت به سنوات گذشته، اظهار کرد: برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید متفاوت تر از سال های قبل باشد. به گزارش […]

کد خبر : 31686 | 12:33 ب.ظ | ۵ تیر , ۱۳۹۷

لزوم ارائه کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران در چهلمین سال حیاتش

عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان امروز، ۴ تیر در کارگروه ایثار و شهادت ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان گیلان، با اشاره به اهمیت مضاعف دهه فجر امسال نسبت به سنوات گذشته، اظهار کرد: برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید متفاوت تر از سال های قبل باشد.

به گزارش ایکنا، وی با اشاره به تشدید هجمه ها و توطئه های دشمن در قبال انقلاب و ارزش های اسلامی و انقلابی در مقطع کنونی، افزود: بر ما فرض است که اقدام به ارائه برنامه های ویژه تر و کاربردی تر کنیم که در شان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باشد.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان، از تشکیل شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کشور و به تبع آن در استان ها خبر داد و خاطرنشان کرد: اولین نشست این شورا به ریاست نماینده ولی فقیه در استان گیلان برگزار شده است.

پاکاری، کارگروه فرهنگی و هنری، کارگروه اقتصادی، کارگروه رسانه و فضای مجازی، کارگروه روستا و محرومیت زدایی و کارگروه حوزه و روحانیت را از جمله کارگروه های تخصصی شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان مسئول کارگروه ایثار و شهادت است.

وی با بیان اینکه ایثارگران نقش موثر و بنیادی در پیدایش، تکوین، شکوفایی، تثبیت و حفظ انقلاب و مبانی انقلابی داشته اند، گفت: در کارگروه ایثار و شهادت به دنبال ارائه بهترین برنامه ها در قالب مشارکت ایثارگران، تبیین نقش ایثارگران در شکل گیری و تداوم انقلاب در طول ۴۰ سال گذشته، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی ایثارگران به عنوان الگوهای کامل در جامعه هستیم.

تندیس و یادمان شهید «یونس رودباری» ساخته می شود

این مقام مسئول، فراگیری و مردمی بودن را رویکرد اصلی ویژه برنامه های دهه فجر امسال دانست و متذکر شد: باید در اجرای برنامه ها از مشارکت حداکثری مردم استفاده کنیم و از دولتی کردن برنامه های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب بپرهیزیم.

پاکاری، با تاکید بر لزوم ارائه کارنامه ای از ۴۰ سال حیات و فعالیت نظام جمهوری اسلامی ایران توسط همه کارگروه ها، خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های دشمن سیاه نمایی است و می خواهد با نشان دادن ناکارآمدی نظام و دولت این باور را در مردم و به ویژه نسل جوان ایجاد کند که انقلاب و نظام برآمده از آن توانایی و کارایی لازم برای تامین اهداف و خواسته های انقلاب را ندارد.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان، خواستار مشارکت همه تشکل های ایثارگری در کارگروه ایثار و شهادت ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شد و گفت: شهید «یونس رودباری» نخستین شهید انقلاب اسلامی در سال ۱۳۴۲ است لذا امسال اقدام به برگزاری ویژه برنامه هایی از جمله بازسازی گلزار این شهید بزرگوار و ساخت تندیس و یادمان ایشان خواهیم کرد.

وی در پایان ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت را مهمترین رسالت بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و یادآور شد: امروزه ایثارگران مصادیق عینی و اصلی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند و نسل جدید نیازمند بازشناسی آنان است لذا همه دستگاه ها نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تکلیف دارند تا در راه شهدا ثابت قدم و مستدام بمانیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد