صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






براندازی نظام از اهداف دشمنان در جنگ اقتصادی است

عضو هیئت‌علمی دانشگاه گیلان با اشاره به اینکه دشمن جنگ ارزی را در پیش‌گرفته گفت: یکی از دلایلی که از ناحیه دلار و ارز، ما شکست خوردیم و می‌خوریم، وابستگی بیش‌ازحد به نفت و درآمد حاصل از آن است که رویکردی اشتباه محسوب می‌شود. به گزارش فارس، بهروز جلایی در پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته […]

کد خبر : 31785 | 12:52 ب.ظ | ۹ تیر , ۱۳۹۷

عضو هیئت‌علمی دانشگاه گیلان با اشاره به اینکه دشمن جنگ ارزی را در پیش‌گرفته گفت: یکی از دلایلی که از ناحیه دلار و ارز، ما شکست خوردیم و می‌خوریم، وابستگی بیش‌ازحد به نفت و درآمد حاصل از آن است که رویکردی اشتباه محسوب می‌شود.

به گزارش فارس، بهروز جلایی در پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت با اشاره به دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی اظهار کرد: مشرکان و کافران هیچ‌گاه از مؤمنان راضی نیستند و به فرموده خداوند تا ابد باقی نخواهند ماند.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به جنگ اقتصادی در عرصه حق و باطل کنونی افزود: باید ابزارهای دشمن که تحریم در عرصه‌های مختلف است را شناخت و اهداف آن را موردمطالعه و دقت نظر قرارداد.

وی براندازی نظام را یکی از اهداف دشمنان در جنگ اقتصادی برشمرد و گفت: دشمن در تلاش است تا با ناکارآمد جلوه دادن نظام و کارگزاران آن انقلاب اسلامی را سرنگون کند.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه گیلان با اذعان به اینکه دشمن در جنگ اقتصادی از تاکتیک‌های جنگ نرم استفاده کرده بیان کرد: دشمن تا جایی پیش رفته که اکنون آب خوردن ایران منوط به اجازه‌هایی شده که فرجام آن برجام کنونی است.

*هشدار نسبت به سوءاستفاده دشمن از اعتراضات و مطالبات صنفی

جلایی با بیان اینکه دشمن از خواسته و مطالبات صنفی را برای پیشبرد اهدافش استفاده می‌کند ماجرای کوی دانشگاه را مثال‌زدنی دانست و خاطرنشان کرد: در سال ۷۶ دشمن از یک مطالعه صنفی سو استفاده کرد و قائله کوی دانشگاه را به وجود آورد که اوج این‌سو استفاده‌ها در فتنه ۸۸ مشهود است.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه گیلان با اشاره به اینکه دشمن جنگ ارزی را در پیش‌گرفته تصریح کرد: یکی از دلایلی که از ناحیه دلار و ارز، ما شکست خوردیم و می‌خوریم، وابستگی بیش‌ازحد به نفت و درآمد حاصل از آن است که رویکردی اشتباه محسوب می‌شود.

کارشناس سیاسی با اشاره به هشدارهای مداوم رهبر معظم انقلاب درباره جنگ نرم بیان کرد: رهبر معظم انقلاب بارها نسبت به جنگ نرم و تاکتیک‌های آن هشدارهایی می‌دهند اما مسئولین کمتر به این نوع تذکرات و هشدارهای رهبری واکنش نشان می‌دهند.

*لزوم نترسیدن و پایبندی به مبانی اسلامی و مردمی برای پیروز شدن

وی با بیان اینکه دشمن ملت مؤمن و انقلابی ایران را می‌ترسانند گفت: عده‌ای مدام نگران هستند و ترس و دلهره را در جامعه القا می‌کنند درحالی‌که تا وقتی‌که اسلام پابرجا است نباید ناامید و سست بود.

جلایی پایبندی به اسلام، مقاومت مردم و رهبری را عامل پیروزی اسلام و انقلاب برشمرد و افزود: شاکله پیروزی جمهوری اسلامی وحدت است و همه باید همگام با امام و مقام ولایت حرکت کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد