صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تزلزل رژیم غاصب صهیونیستی بیشتر از گذشته احساس می‌شود

فرماندهی فرهنگی قرارگاه عمار کشور با تأکید بر اینکه امام خمینی (ره) با شعار امام علی (ع) انقلاب را پیروز کرد گفت: امام در دوران انقلاب فرمودند رژیم صهیونیستی باید از بین برود و امروز تزلزل این رژیم غاصب را بیشتر از گذشته در جهان مشاهده می‌کنیم. حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی طائب عصر امروز در همایش بصیرت […]

کد خبر : 31848 | 8:17 ق.ظ | ۱۴ تیر , ۱۳۹۷

فرماندهی فرهنگی قرارگاه عمار کشور با تأکید بر اینکه امام خمینی (ره) با شعار امام علی (ع) انقلاب را پیروز کرد گفت: امام در دوران انقلاب فرمودند رژیم صهیونیستی باید از بین برود و امروز تزلزل این رژیم غاصب را بیشتر از گذشته در جهان مشاهده می‌کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی طائب عصر امروز در همایش بصیرت افزایی در مسجد جامع شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه ۱۷ هزار ترور کور دهه ۶۰ با چشم‌باز انجام شد اظهار کرد: این اتفاق‌ها زمان امام علی (ع) یک‌بار تجربه‌شده بود، زیرا بعد از حضرت رسول، امام علی (ع) به خلافت نرسید.

به گزارش فارس، وی با اشاره به اینکه مردم علی (ع) را در زمان خودش خوب نمی‌شناختند افزود: دلیل سو قصد به جان امام علی (ع) عدم شناخت او بود در حالی که پیامبر فرموده بودند که من شهر علم و علی درب آن است.

فرمانده فرهنگی قرارگاه عمار کشور با بیان اینکه حمایت تعبدی مردم از علی (ع) بعد از رحلت پیامبر از بین رفت گفت: مالک، ابوذر و مغداد بعد از رحلت پیامبر حضرت علی (ع) را تجربی شناختند.

طائب با اشاره به اینکه همان مردم که علی (ع) را قبول نداشتند بعد از مدتی او را پذیرفتند بیان کرد: هیچ‌کدام از ائمه به‌طور طبیعی در مسجد اقصی نماز نخواندند، در حالی که همگی در مسجدالحرام نماز خواندند و این جبهه را محکم نگه داشتند.

وی با بیان اینکه زمانی سپر محافظت از قدس معاویه بود خاطرنشان کرد: زمان رحلت پیامبر، فاصله‌ معاویه تا قدس ۱۰۰ کیلومتر بود و امام علی (ع) نیز می‌توانست به قدس برسد اما به چاه کندن و برنامه‌های دیگر روی آورد.

فرماندهی فرهنگی قرارگاه عمار کشور با بیان اینکه برای ضربه زدن به امام علی واسطه‌ها را از امام گرفتند افزود: یک هزار نفر از یاران امام علی در جنگ جمل به شهادت رسیدند و تعدادی نیز در جنگ صفین به شهادت رسیدند.

طائب با بیان اینکه عمار انقلاب باید در خط مقدم مبارزه کند تصریح کرد: دلیل این امنیت و آرامش کشور جان‌فشانی شهدا و رزمندگان است و این انقلاب برای جان‌فشانی از دستاورد به وجود آمده و پاسداری از خون شهدا به عمارهای زیادی نیاز دارد.

فرماندهی فرهنگی قرارگاه عمار کشور با تأکید بر اینکه امام خمینی (ره) با شعار امام علی (ع) انقلاب را پیروز کرد بیان کرد: امام در دوران انقلاب فرمودند رژیم صهیونیستی باید از بین برود و امروز تزلزل این رژیم غاصب را بیشتر از گذشته در جهان مشاهده می‌کنیم.

طائب با بیان اینکه دشمنان در انقلاب اسلامی ایران نیز مانند دوران امام علی (ع) یاران امام خمینی (ره) را تک‌به‌تک به شهادت رساندند گفت: شباهت این شهادت‌ها با شهدای دوران امام علی (ع) بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه در زمان امام علی (ع) مردم امام را به دلیل واسطه‌ها قبول داشتند افزود: در زمان امام خمینی مردم واسط‌ها را با نظر امام قبول داشتند و اگر امام کسی را کنار می‌گذاشت مردم نیز آن فرد را کنار می‌گذاشتند.

فرماندهی فرهنگی قرارگاه عمار کشور با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) فرمود راه قدس از کربلا می‌گذرد بیان کرد: اکنون فاصله نیروهای مقاومت با قدس ۲۵۰ کیلومتر است و هرلحظه به تحقق فرمایش امام خمینی نزدیک‌تر می‌شویم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد