صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شهید انصاری مجاهدی خسته ناپذیر بود که در مکتب امام صادق (ع) تربیت‌شده بود

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به گرانی‌های اخیر بازار کشور گفت: تنها راه‌حل مسائل اقتصادی کشور اتکا به توان داخلی و اعتماد و به‌کارگیری جوانان متخصص است.  آیت‌الله رسول فلاحتی عصر امروز در مراسم سی و هفتمین سالگرد تنها استاندار شهید کشور علی انصاری در مسجد شهدای این شهر اظهار کرد: شهید انصاری […]

کد خبر : 31863 | 9:35 ق.ظ | ۱۶ تیر , ۱۳۹۷

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به گرانی‌های اخیر بازار کشور گفت: تنها راه‌حل مسائل اقتصادی کشور اتکا به توان داخلی و اعتماد و به‌کارگیری جوانان متخصص است.

 آیت‌الله رسول فلاحتی عصر امروز در مراسم سی و هفتمین سالگرد تنها استاندار شهید کشور علی انصاری در مسجد شهدای این شهر اظهار کرد: شهید انصاری مجاهدی خسته ناپذیر بود که درراه خدمت به مردم در مکتب امام صادق (ع) تربیت‌شده بود.

به گزارش فارس، وی با اشاره به بصیرت شهید انصاری و تأثیر آن در ایمان مستحکم ایشان افزود: شهید انصاری با وجود اینکه امکانات در آمریکا برایش فراهم بود ولی با توجه به مقتضیات زمان و شرایط حاکم بر کشور در ابتدای انقلاب به ایران آمد و درراه خدمت به مردم و مبارزه با ظالم تا سرحد جان مجاهدت و ایستادگی کرد تا اینکه سرانجام به شهادت رسید.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان شهید انصاری، شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را بهترین الگو برای جامعه به‌ویژه جوانان خواند و تصریح کرد: کسانی در کشور تصور می‌کنند برای مدیریت کشور باید افرادی از خارج استخدام شوند درحالی‌که در جامعه جوانانی متعهد و متخصص زیادی داریم که به دلیل عدم رعایت شایسته‌سالاری و گرایش‌های مختلف به بیهوده می‌روند و کنار زده می‌شوند.

وی با اشاره به گرانی‌های اخیر بازار کشور گفت: تنها راه‌حل مسائل اقتصادی کشور اتکا به توان داخلی و اعتماد و به‌کارگیری جوانان متخصص است که می‌توان زمینه توسعه و پیشرفت کشور را فراهم کرد.

فلاحتی نیروی انسانی ماهر، توانمند و متعهد را بزرگ‌ترین سرمایه کشور خواند و افزود: نیروی انسانی می‌تواند قدرت اقتصادی و نظامی را تولید کند همان‌طور که اکنون کشور ما در خیلی از تکنولوژی‌ها حرفی برای گفتن دارد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد