صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






روزی از ۴۰ ساله انقلاب نبود که دشمن توطئه‌ای در خصوص عفاف و حجاب نداشته باشد

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان حجاب و عفاف را سلاحی فعالانه در جنگ نرم دانست و گفت: روزی از ۴۰ ساله انقلاب اسلامی نبود که دشمن توطئه‌ای در خصوص عفاف و حجاب بر علیه کشورمان نداشته باشد.  عباس بایرامی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان که در سالن شهدای صالحین سپاه قدس […]

کد خبر : 31943 | 9:09 ق.ظ | ۲۱ تیر , ۱۳۹۷

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان حجاب و عفاف را سلاحی فعالانه در جنگ نرم دانست و گفت: روزی از ۴۰ ساله انقلاب اسلامی نبود که دشمن توطئه‌ای در خصوص عفاف و حجاب بر علیه کشورمان نداشته باشد.

 عباس بایرامی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان که در سالن شهدای صالحین سپاه قدس گیلان برگزار شد، اظهار کرد: ۲۱ تیرماه هر سال یادآور جنایات وحشیانه رضاشاه علیه زنان ایران اسلامی است.

به گزارش ایسنا، وی ترویج بی‌حیایی و بی‌عفتی را دسیسه استکبار جهانی برای پیاده سازی اهداف شوم خود در کشورها دانست و افزود: امروز ما در جنگ نابرابر با استکبار جهانی قرار داریم.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان حجاب و عفاف را سلاحی فعالانه در جنگ نرم دانست و گفت: روزی از ۴۰ ساله انقلاب اسلامی نبود که دشمن توطئه‌ای در خصوص عفاف و حجاب بر علیه کشورمان نداشته باشد.

بایرامی با بیان اینکه دشمن بدنبال سلطه جهانی از طریق امپراطوری رسانه‌هاست و در این جنگ نابرابر زن را به عنوان عنصر اجتماعی بی‌ارزش می‌خواند، تصریح کرد: دشمنان از زنان به عنوان ابزار تحت سلطه اهدافشان استفاده می‌کنند نه به عنوان عنصر فعال اجتماعی.

وی با بیان این‌که حجاب مانع حضور اجتماعی زنان در جامعه نیست، بلکه موجب حضور شرافتمندانه زنان در اجتماع است، گفت: به عقیده بسیاری از روانشناسان حجاب و عفاف مانع از افسردگی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان، با بیان این‌که زن مسلمان سیره عملی حجاب خود را از بانوی اسلام حضرت زهرا(س) الگو گرفته است،یادآور شد: حضرت زهرا(س)، الگویی کامل در همه ابعاد برای زنان جهان است.

بایرامی با تاکید بر این‌که موضوع عفاف و حجاب را نباید جناحی دید، خاطرنشان کرد: حجاب و عفاف دستاوردی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و موجب تحکیم خانواده‌هاست.

وی ادامه داد: برای فراگیری موضوع عفاف و حجاب باید از نگاه آموزشی بهره گرفت و در این راستا از ظرفیت مهدکودک‌ها، مدارس و … باید جهت ترویج این فرهنگ استفاده شود.

بایرامی، گفت: بسیج در غالب امر به معروف و نهی از منکر آموزش همگانی را در دستور کار خود قرار داده است، و در این راستا به اطلاع رسانی با آموزش می‌پردازد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد