صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






راه‌اندازی پویش «حجاب من، نگاه تو، آرامش شهر ما» در گیلان

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان از برگزاری راه‌اندازی پویش «حجاب من، نگاه تو، آرامش شهر ما» در گیلان همزمان با هفته گرامیداشت عفاف و حجاب خبر داد.  مینا کرم‌بیجاری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان که در سالن شهدای صالحین سپاه قدس گیلان برگزار شد، با اشاره به ۲۱ تیرماه سالگرد […]

کد خبر : 31945 | 9:12 ق.ظ | ۲۱ تیر , ۱۳۹۷

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان از برگزاری راه‌اندازی پویش «حجاب من، نگاه تو، آرامش شهر ما» در گیلان همزمان با هفته گرامیداشت عفاف و حجاب خبر داد.

 مینا کرم‌بیجاری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان که در سالن شهدای صالحین سپاه قدس گیلان برگزار شد، با اشاره به ۲۱ تیرماه سالگرد قیام خونین مسجد گوهرشاد، اظهار کرد: زنان طلایه‌داران مبارزه ملی با رضاشاه در قیام گوهرشاد بودند.

وی تصریح کرد: در آستانه سالگرد شهدای واقعه گوهرشاد یادمان نمی‌رود هزاران شهید در ۸۳ سال پیش نسبت به رواج بی‌حجابی و فراموش شدن ارزش‌های حجاب بی‌تفاوت نبودند و ما نیز بی تفاوت نخواهیم بود.

به گزارش ایسنا، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد، گفت: عبرت‌ها و آموزه‌های برگرفته از این واقعه متضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و همه شهدای مسیر عفاف و حجاب و پاکدامنی است.

کرم‌بیجاری با بیان این‌که حجاب از مقولاتی است که مورد هجمه دشمنان قرار گرفته است، افزود: بزرگترین رسالت ما برای مقابله با تهدیدها برخورد هوشمندانه و نرمش‌گونه برای روشنگری افکار عمومی و همچنین حفاظت از تحریف وقایع تاریخی است.

وی از راه‌اندازی پویش «حجاب من، نگاه تو، آرامش شهر ما» در گیلان خبر داد و گفت: برخورد نرم و هوشمندانه با بدحجابی در جامعه از ضروریات جامه است و با توجه به تمدن و غنای فرهنگ ایرانی اسلامی حفظ حجاب باید در جامعه تقویت شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان برگزاری اجتماع بزرگ حافظان حریم خانواده، برگزاری نمایشگاه با عنوان «بادبادک آرزوها»، جشن روز دختر، تجلیل از بانوان محجبه در عرصه‌های علمی، اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی، فعال کردن فعالان فرهنگی در فضای مجازی و رسانه‌ای و … را از برنامه‌های هفته حجاب و عفاف عنوان کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد