صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






امروز انقلاب اسلامی دشمن را مستأصل کرده است

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا با بیان اینکه شهدا به رسالت خود عمل کردند و انقلاب اسلامی را به‌پیش بردند گفت: امروز انقلاب اسلامی دشمن را مستأصل کرده است و دشمنان برای ضربه زدن به پیشرفت‌های این انقلاب به دنبال ترفندهای متفاوت است. سرلشکر پاسدار دکتر مصطفی ایزدی عصر امروز در یادواره […]

کد خبر : 31959 | 9:01 ق.ظ | ۲۳ تیر , ۱۳۹۷

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا با بیان اینکه شهدا به رسالت خود عمل کردند و انقلاب اسلامی را به‌پیش بردند گفت: امروز انقلاب اسلامی دشمن را مستأصل کرده است و دشمنان برای ضربه زدن به پیشرفت‌های این انقلاب به دنبال ترفندهای متفاوت است.

سرلشکر پاسدار دکتر مصطفی ایزدی عصر امروز در یادواره سردار شهید میثم محمد بیگلو و ۹۶ شهید عملیات رمضان و شهدای آموزش نظامی استان گیلان در گلزار شهدای شهر رشت شهدا را نماد ارزشمند ارزش‌های انقلاب دانست و اظهار کرد: شهدا برای اعلای کلمه لا اله الا الله حرکت کردند و ارزشمندترین سرمایه خود را در این راه گذاشتند.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه شهید مهدی باکری در اسلام ذوب‌شده بود و از مرگ نمی‌هراسید گفت: شهید بیگلو نیز چنین بود و برای خدمت به اسلام و قرآن سر از پا نمی‌شناخت.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا با تأکید بر اینکه زندگی سرداران و بسیجیان شهید الگویی برای جوانان امروزی است افزود: شهیدان در مسیر جهاد فی سبیل الله تلاش کردند، سردار شهید احمد کاظمی به‌گونه‌ای از رشادت‌های شهید باکری سخن می‌گفت که انسان را متعجب می‌کرد.

ایزدی با اشاره به آرمان شهدا برای جان‌فشانی درراه اسلام و انقلاب بیان کرد: شهدا عزیزترین سرمایه وجودی خود را تقدیم کردند و مسیر شهادت را برای خود گشودند و شهادت را فوزی عظیم برای خود می‌پندارند.

وی با بیان اینکه شهدا نماد زیبا و الگویی از ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند گفت: اگر بخواهیم انقلاب خود را به دنیا نشان دهیم باید کسانی که در مکتب انقلاب اسلامی رشد کردند و متعالی شدند را به دنیا بشناسانیم و نشان دهیم که باید از آن‌ها تبعیت کنیم.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا با اشاره به اینکه استان گیلان سرداران بزرگی را تقدیم انقلاب کرد گفت: سرداران شهیدی همچون قلی پور و بیگلو نماد ایثار و ازخودگذشتگی بودند، مطالعه زندگی شهید بیگلو نشان می‌دهد که در یک جهاد دائمی بوده است.

ایزدی با اشاره به آیات نورانی کلام‌الله مجید تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید که نباید برای جهاد منتظر جنگ بود، بلکه باید در زندگی به‌طور جمعی و فردی (مثنی و فرادی) جهاد کرد و بالاترین نوع جهاد نیز جهاد با نفس است.

وی با تأکید بر اخلاص سردار شهید بیگلو که عمل را در بطن حرکت معنوی به سرانجام رساند افزود: شهیدان ما کسانی هستند که هرزمان احساس نیاز دیدند حضور پیدا کردند و جهاد اکبر و افضل کردند.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا با اشاره به شهادت مدافعان حرم گیلانی گفت: شهدای مدافع حرم نیز امروز با تأسی از شهدای انقلاب آنجا که نیاز به حضور بود وارد شدند و از جان و مال و زندگانی خود برای حفظ اسلام جهاد کردند.

ایزدی با بیان اینکه سردار شهید میرزا کوچک جنگلی را سردار پرافتخار ایران دانست و تصریح کرد: شهید جنگلی با شرق و غرب جنگید و از مبارزه با استکبار کوتاه نیامد و بر عهد و پیمانی که بسته بود محکم ایستاد و دشمنان داخلی خارجی نتوانستند او را از پای درآورند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران باصلابت به‌پیش می‌رود، جمهوری اسلامی به برکت شهدا و حضور رهبر معظم انقلاب در مسیر تعالی حرکت می‌کند.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا با بیان اینکه شهدا به رسالت خود عمل کردند و انقلاب اسلامی  را به‌پیش بردند افزود: امروز انقلاب اسلامی دشمن را مستأصل کرده است و دشمنان برای ضربه زدن به پیشرفت‌های این انقلاب به دنبال ترفندهای متفاوت است.

ایزدی شبکه‌های مجازی را یکی از ترفندهای دشمن برای ایجاد جنگ روانی در ایران عنوان کرد و افزود: دشمن دنبال ناامید کردن مردم است و می‌خواهد انگیزه‌های فرهنگی را از جوانان بگیرد اما ما باید به‌پیش برویم.

وی با تأکید بر اینکه برای به‌پیش رفتن باید مهیا بود بیان کرد: باید بدانیم که چگونه از امانت شهدا صیانت کنیم و به زمانه خویش آگاه شویم چراکه همان‌طور که امام (ره) فرمودند این انقلاب به انقلاب حضرت ولی‌عصر (عج) متصل ‌خواهد شد.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا با اشاره به هجمه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمنان اسلام گفت: فرصت مانند برق می‌گذرد، ما باید بااراده و محکم به تکلیف خود عمل کنیم و پیرو راه شهیدان باشیم و درصحنه‌های مختلف اهل جهاد اکبر و افضل و جهاد کبیر باشیم.

ایزدی با بیان اینکه دشمنان به دنبال ایجاد رخنه در جامعه اسلامی است افزود: کسی که خواب است باید بداند دشمن او دائماً بیدار است، برنامه دشمن تحریک جوانان و غرق کردن آن‌ها در فضای مجازی است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد