صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






جنگ اقتصادی از اهداف دشمن برای جلوه دادن ناکارآمدی نظام است

امام‌جمعه رودسر با اشاره به جنگ اقتصادی امروز حاکم بر جامعه گفت: راه‌اندازی جنگ روانی و کشاندن مردم به خیابان‌ها یکی از اهداف دشمن برای جلوه دادن ناکارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.  حجت‌الاسلام تقی روحانی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رودسر با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: جامعه‌ای که […]

کد خبر : 31962 | 8:13 ق.ظ | ۲۳ تیر , ۱۳۹۷

امام‌جمعه رودسر با اشاره به جنگ اقتصادی امروز حاکم بر جامعه گفت: راه‌اندازی جنگ روانی و کشاندن مردم به خیابان‌ها یکی از اهداف دشمن برای جلوه دادن ناکارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 حجت‌الاسلام تقی روحانی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رودسر با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: جامعه‌ای که به سبک زندگی اسلامی بیشتر توجه کند به‌سوی پیشرفت و ترقی حرکت خواهد کرد.

به گزارش فارس، وی بر لزوم تربیت دینی و اسلامی فرزندان توسط پدران و مادران تأکید کرد و افزود: متأسفانه امروز والدین باوجود زندگی کردن در جامعه اسلامی به تربیت دینی و اسلامی فرزندان خود کمتر توجه می‌کنند هرچند پدران و مادران دلیل مطلق سعادت و شقاوت فرزندان خود نیستند اما باید وظیفه خود را انجام دهند.

امام‌جمعه رودسر با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب بر ترویج این فرهنگ در جامعه تأکید کرد و گفت: رواج پدیده بدحجابی در جامعه یکی از دسیسه‌های شوم دشمنان انقلاب اسلامی برای سست کردن اعتقادات و باورهای دینی مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان برای ضربه زدن و نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی بر ضرورت الگوپذیری نسل جوان از فرهنگ اصیل اسلامی و دینی تأکید کرد و افزود: حجاب کریمه اهل‌بیت (ع) و معرفت ایشان نسبت به خداوند متعال برای همه مردم به‌ویژه بانوان بهترین الگو است.

روحانی با اشاره به سالروز تأسیس شورای نگهبان تصریح کرد: تا چشمان بیدار این شورا نظاره‌گر است ما مطمئن هستیم انقلاب دست نااهلان نخواهد افتاد کور شود چشم دشمنان داخلی و خارجی که نمی‌خواهند شورای نگهبان تابع قوانین بوده و صلاحیت‌ها را تعیین و یا رد می‌کند و باکسی تعارف ندارد.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی امروز حاکم بر جامعه بیان کرد: راه‌اندازی جنگ روانی و کشاندن مردم به خیابان‌ها یکی از اهداف دشمن برای جلوه دادن ناکارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

امام‌جمعه رودسر با اشاره به اینکه ملت ایران همیشه درصحنه‌های مختلف انقلاب پشت نظام و ولایت بودند افزود: امروز باید پشت سر رهبری باشیم و گوش‌به‌فرمان رهبری دهیم تا توطئه‌های دشمنان علیه ایران خنثی شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد