صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






جشنواره «دختر ماه» در رشت برگزار شد

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان گفت: همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و روز ملی دختر، جشنواره «دختر ماه» با شعار “دختران بیدار امروز، مادران موفق فردا” در رشت برگزار شد. یاسر تقوی در گفت‌وگو با ایسنا ، با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، اظهار کرد: همزمان با سالروز میلاد […]

کد خبر : 31994 | 8:40 ق.ظ | ۲۵ تیر , ۱۳۹۷

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان گفت: همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و روز ملی دختر، جشنواره «دختر ماه» با شعار “دختران بیدار امروز، مادران موفق فردا” در رشت برگزار شد.

یاسر تقوی در گفت‌وگو با ایسنا ، با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، اظهار کرد: همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و روز ملی دختر، جشنواره «دختر ماه» با شعار “دختران بیدار امروز، مادران موفق فردا” به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان در رشت برگزار شد.

وی افزود: این جشنواره با هدف پاسداشت روز دختر، گفتمان سازی و جریان سازی الگوی تعالی دختران، ارتقاء سطح شناخت دختران از نقش‌ها و حقوق‌شان و بازخوانی و یادآوری نقش‌ها و حقوق دختران برگزار شد.

تقوی با بیان اینکه آشنایی با مهارت‌ها و دستاوردهای دختران و کمک به هویت یابی و شخصیت پذیری دختران دانش‌آموز از اهداف دیگر این جشنواره بود، گفت: جشنواره مذکور در سه بخش جشن دختر ماه، مسابقه گروهی و اردوی نیمروزه برگزار شد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان، بیان کرد: جشن دخترماه با سخنرانی دکتر مینا مهدوی، مسئول حوزه علمیه خواهران استان گیلان، پرده خوانی حجت‌الاسلام و السلمین اصغر علیزاده و مولودی خوانی در حسینیه شاهد و ایثار رشت برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مراسم از تمثال رزان اشرف النجار که توسط یکی از دانش‌آموزان عضو انجمن اسلامی نقاشی گردیده بود، رونمایی شد.

تقوی یادآور شد: مزین شدن مراسم به پرچم مطهر گنبد حریم رضوی و توزیع نمک متبرک از دیگر بخش‌های این جشن بود. در ادامه گروه‌های مختلف دانش‌آموزی در ۶ بخش ورزشی، ادبی، احکام و قرآن، طراحی و نقاشی، مهارت‌های دخترانه و هنر دختر بودن به رقابت پرداختند. همچنین پس از پایان مسابقات، دختران دانش‌آموز با حضور در بقعه متبرکه فاطمه اخری(س)، خواهر امام رضا(ع)، این روز را گرامی داشتند . بازدید دانش‌آموزان دختر از موزه میراث روستایی پایان بخش این جشنواره بود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد