صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دغدغه‌های فرهنگی در بین همه مسئولان باید افزایش یابد

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: پرورش افراد در تراز اهداف عالیه نظام و اسناد بالادستی از مهم‌ترین اهداف آموزش و پرورش است و دغدغه‌های فرهنگی در بین همه مسئولان باید افزایش یابد.  آیت‌الله فلاحتی، امروز در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش گیلان، با اشاره به اولویت فعالیت‌های فرهنگی در جامعه، اظهار کرد: سرآغاز […]

کد خبر : 32005 | 9:29 ق.ظ | ۲۷ تیر , ۱۳۹۷

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: پرورش افراد در تراز اهداف عالیه نظام و اسناد بالادستی از مهم‌ترین اهداف آموزش و پرورش است و دغدغه‌های فرهنگی در بین همه مسئولان باید افزایش یابد.

 آیت‌الله فلاحتی، امروز در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش گیلان، با اشاره به اولویت فعالیت‌های فرهنگی در جامعه، اظهار کرد: سرآغاز بسیاری از تحولات در آموزش و پرورش است و حرکت پایه‌ای فرهنگی باید از مهدهای کودک آغاز شود.

وی افزود: عدالت آموزشی و توزیع امکانات فرهنگی در جای جای مناطق استان، رسیدگی به وضعیت معیشتی فرهنگیان، توجه ویژه به معلمان بازنشسته و نهادینه کردن فرهنگ و تربیت اسلامی در مقاطع آغازین تحصیلی از اولویت‌های دستگاه بزرگ آموزش و پرورش است.

به گزارش ایسنا، امام جمعه رشت ، شایسته سالاری را مهم‌ترین اصل در انتصاب افراد دانست و گفت: فارغ از گرایشات گروهی تا زمانی که افراد در خط اعتلای کشور و ارزش‌های انقلاب باشند، مورد تأیید هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان تصریح کرد: پرورش افراد در تراز اهداف عالیه نظام و اسناد بالادستی از مهم‌ترین اهداف آموزش و پرورش است و دغدغه‌های فرهنگی در بین همه مسئولان باید افزایش یابد.

 نادر جهان آرای، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان  در ادامه  در این نشست با اشاره به نقش والای ائمه جمعه در فرهنگ سازی و همراهی با آموزش و پرورش، گفت: در خلق دستاوردهای فرهنگی این دو نهاد با تعامل و هم افزایی می‌تواند نقش سازنده‌ای را در ارتقای فعالیت‌های آموزش و پرورش داشته باشد.

وی با اذعان به برخی نابرابری‌های آموزشی در جهان و از جمله در کشورمان، خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم با توزیع امکانات آموزشی به دور دست‌ترین مناطق استان در جهت تحقق عدالت آموزشی گام برداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: در انتصاب افراد بر اساس ویژگی‌های تخصصی افراد، اعتقاد به نظام، رهبری و دولت فارغ از جناح گرایی و بر اساس وظیفه سازمانی آموزش و پرورش عمل می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد