صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سی و هشت سال خدمتگزاری در عرصۀ مناسبت‌های انقلاب اسلامی

سی و هشت سال خدمت بی منت در امر برگزاری مراسم ملی و عمومی و در عرصۀ گرامیداشت مناسبت های مذهبی و بزرگداشت ایام الله انقلاب اسلامی با حضور به موقع، انقلابی، یکپارچه، وحدت بخش، امید آفرین و با عظمت مردم بصیر و لحظه شناس ایران اسلامی معنا و مفهوم پیدا می کند. ملت قهرمان […]

کد خبر : 32177 | 9:48 ق.ظ | ۱۱ مرداد , ۱۳۹۷

سی و هشت سال خدمت بی منت در امر برگزاری مراسم ملی و عمومی و در عرصۀ گرامیداشت مناسبت های مذهبی و بزرگداشت ایام الله انقلاب اسلامی با حضور به موقع، انقلابی، یکپارچه، وحدت بخش، امید آفرین و با عظمت مردم بصیر و لحظه شناس ایران اسلامی معنا و مفهوم پیدا می کند.

ملت قهرمان و سلحشور و همیشه در صحنۀ ایران اسلامی از تمامی اقشار و اقوام و مذاهب  مختلف مردمی و با هرنوع گرایش سیاسی چهل سال است که با حمایت از انقلاب خود و پشتیبانی از آرمان ها و دستاوردهای سترگ آن وحدت و اتحاد و حماسه و اقتدار ملی  خود را به نمایش گذاشته و  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مفتخر به  خدمتگزاری در امر برگزاری مراسم های  انقلابی و بزرگداشت ایام الله و بستر سازی جهت حضور با شکوه و حماسی ملت بزرگ ایران اسلامی می باشد.

دوازدهم مرداد مصادف با سالروز تأسیس ‘شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی’  است، که با موافقت و نظر حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) بنا نهاده شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  با فرارسیدن ۱۲ مرداد ماه با صدور بیانیه ای  اعلام کرد: این نهاد که یکی از ارکان اصلی تبلیغات انقلاب اسلامی  است؛ رسالت سیاستگذاری، مدیریت، هماهنگی و  نیز برگزاری  مراسم و مناسبت‌های ایام الله  انقلاب اسلامی را بر عهده داشته و تاکنون سعی و تلاش بسیاری در خصوص انجام  صحیح این رسالت خطیر و وظیفه‌ی مهم نموده است.

«شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی» مسئول برگزاری مراسم و مناسب های انقلاب اسلامی تریبون فراگیر و گستردۀ اعلام مواضع صریح و شفاف ملت بزرگ و همیشه در صحنۀ ایران اسلامی در  عرصه های مختلف داخلی، منطقه ای و بین المللی و نماد وحدت و اتحاد و اقتدار ملی ایران است.

این شورا بحمد‌الله در طول عمر قریب به چهار دهۀ خود که همزاد با پیروزی انقلاب اسلامی است، با مسئولیت مستقیم نماینده معزز ولی فقیه، حضرت آیت الله جنتی، همیشه مورد لطف، اعتماد و حمایت بی‌دریغ اقشار مختلف مردم و گروه ها و تشکل های اجتماعی ـ سیاسی و مردمی، به ویژه مورد لطف و عنایت مقام ‌عالی رهبریت نظام  چه در دوران امامت امام راحل عظیم الشأن و چه در دوران زعامت مقام معظم رهبری بوده است و در طول دوران حیات ۳۸ ساله خود، همیشه بارویکردی فراحزبی و فراجناحی به دنبال بزرگداشت ایام الله انقلابی و پاسداشت دستاوردهای آن بوده است.

این شورا از چنان اهمیت وجایگاهی در نظر رهبر معظم انقلاب برخوردار بوده است که ایشان در توصیف این شورا پس از رخداد عظیم حماسۀ ماندگار نهم دی و برچیدن غائله فتنه، فرمودند: «این شورا یکى از کهن‌ترین و پرسابقه‌ترین نهادهاى نظام جمهورى اسلامی  است که بر اساس یک نیاز واقعى و صادقانه در کشور به وجود آمده و در طول سالیان متمادى، با تحولات گوناگون، آن نیاز را همواره مورد نظر داشته و حق عمل و اقدام را به موقع به جا آورده است.»

این شورا زیر نظر نمایندۀ معزز ولی فقیه و مرکب از جمعی از نهادهای انقلاب اسلامی و دستگاه‌های مختلف که عمدتاً در حوزه‌های تبلیغی، ارتباطی، فرهنگی، اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای فعالیت دارند به مدیریت و برگزاری مراسم می پردازد.

این شورا افتخار دارد که در ظل عنایات حضرت احدیت؛ زمینه های خدمتگذاری در مراسم و  مناسبت های انقلاب اسلامی به مردم شریف و عزیز ایران اسلامی داشته و بسترهای لازم جهت حضور آگاهانه، پویا، فعال و حماسی ملت را فراهم آورده و همیشه  به شکرانۀ  این توفیق بزرگ الهی و حمایت ها و پیشتیبانی همه جانبه ملت غیور ایران اسلامی جبین شکر و جبهۀ خضوع و خشوع بر آستان رب کریم می ساید.

توفیقات بزرگ برگزاری ایام الله طول سال و برگزاری مراسم های باشکوهی، همچون تظاهرات سرنوشت ساز، تاریخی و ماندگار  ۲۳ تیر  ۱۳۷۸ و   ۹ دی ۱۳۸۸ علیه فتنه و نیز برگزاری راهپیمایی های بزرگ روز جهانی قدس و یوم الله  ۲۲ بهمن که به یمن حضورپرشورملت بصیر و متحد ایران اسلامی هر ساله با شکوه تر از قبل برگزار می شود.

 این شورا؛ دوازدهم مرداد ماه را به همۀ همراهان مراسم و مناسبت های انقلاب اسلامی و به تمامی خالقان حماسه های سترگ و  باشکوه وحدت و  اقتدار ملی در عرصه های مختلف حضور تبریک و تهنیت گفته و به پاس  همت والا و بلند  و حضور ارزشمند و خلق حماسه های سترگ ملت بزرگ، شریف و سرافراز ایران اسلامی در برابر عظمت ملت بزرگ ایران اسلامی،  سر تعظیم فرود می آورد.

شـورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  در پایان؛ ضمن آرزوی توفیقات روز افزون برای ملت قدرشناس و بزگوار  و سربلندی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه ها و صحنه ها؛ می‌کوشـد تا در مسـیر انقلاب اسلامی و زنده  نگه داشتن ایام الله و ارزش های والای انسانی –  اسلامی و ایرانی، با توجه به فرمایشات و منویات مـقام مـعظم رهــبری حضـرت آیـت الله العـظـمی خامنه ای (مدظله العالی)  همیشه همگام و همراه ملت سرافراز و بزرگ ایران باشد./






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد