صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






همایش “لشکر فرشتگان” در رشت برگزار شد

پنجمین همایش “لشکر فرشتگان” با حضور خانواده معزز شهیدان “محمدحسین حدادیان”، “مرتضی حسین‌پور” و  “ناصر ابوشریف” نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در رشت برگزار شد. مادر شهید “مرتضی حسین‌پور شلمانی” در این مراسم ضمن معرفی خصوصیات این شهید والامقام اظهار داشت: شیوه تربیتی خانواده در شکل‌‌گیری شخصیت جوانان و کودکان بسیار اهمیت دارد. به […]

کد خبر : 32287 | 9:03 ق.ظ | ۲۴ مرداد , ۱۳۹۷

پنجمین همایش “لشکر فرشتگان” با حضور خانواده معزز شهیدان “محمدحسین حدادیان”، “مرتضی حسین‌پور” و  “ناصر ابوشریف” نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در رشت برگزار شد.

مادر شهید “مرتضی حسین‌پور شلمانی” در این مراسم ضمن معرفی خصوصیات این شهید والامقام اظهار داشت: شیوه تربیتی خانواده در شکل‌‌گیری شخصیت جوانان و کودکان بسیار اهمیت دارد.

به گزارش تسنیم، فاطمه رفیع‌خواه با بیان اینکه شهید “حسین‌پور” همواره تلاش می‌کرد تا در گمنامی و به دور از هیاهو کار کند خاطرنشان کرد: همرزمان شهید شاهد هستند که او نقش زیاده در جبهه داشت اما تلاش می‌کرد تا زیاد دیده نشود.

وی با بیان اینکه سعادتمندانه‌ترین مرگ‌ها، مرگ در راه خدا است تصریح کرد: فرزند ما به تبعیت از فرزندان حضرت زهرا(س) در راه خدا قدم برداشت و به سعادت رسید و این امر برای ما افتخار است.

مادر شهید “حسین قمی” با بیان اینکه شهادت آخرین خواسته فرزند شهیدم بود ابراز داشت: فرزند شهیدم همواره تلاش می‌کرد تا سبک زندگی اسلامی را در زندگی خود پیدا کند و تا زمان شهادتش هیچکس از بزرگی شخصیتش خبر نداشت.

مادر شهید “محمدحسین حدادیان” نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه تمامی شهدا دارای ویژگی‌های خاص بودند ابراز داشت: ویژگی‌های خاص این شهید برگرفته از قواعد اسلامی بود و سایر انسان‌ها نیز اگر بخواهند می‌توانند این ویژگی‌ها را کسب کنند.

فاطمه تاجیک با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در منزل شهید “حدادیان” و بوسه زدن معظم‌له به لباس خادمی این شهید بزرگوار عنوان داشت: امیدوارم بتوانیم پرچمدار و علمدار این شهدا باشیم.

وی با تاکید بر اینکه تمامی شهدا در مسیر پیروی از حضرت زهرا(س) به شهادت رسیدند خاطرنشان کرد: شهید “حدادیان” در وصیتنامه خود تاکید فراوانی بر پیروی از ولایت داشت و جان خود را نیز با پیروی از حضرت زهرا(س) فدای ولایت کرد.

مادر شهید “حدادیان” فرزند شهیدش را گوهری دانست که عاشق حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) بود و اظهار داشت: لحظه‌شناسی و بصیرت “محمدحسین” بی‌نظیر بود و همواره تلاش می‌کرد تا عمارگونه در میادین دفاع از ولایت حضور داشته باشد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان نیز در این همایش اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری وظیفه اتحادیه انجمن‌های اسلامی تربیت مادرانی شهیدپرور است.

یاسر تقوی هم‌نشینی با مادران شهید را عاملی برای تربیت زنانی مجاهد و مبارز در آینده دانست و عنوان داشت: طرح “لشکر فرشتگان” با رویکرد ارتباط دختران با همسران و مادران شهدا برپا شده است.

به گزارش تسنیم، در این مراسم از مادران شهیدان “محمدحسین حدادیان” و “مرتضی حسین‌پور” تجلیل به‌عمل آمده و از تصاویر فرزندان شهیدشان رونمایی شد‌.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد