صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نمایندگان مجلس از خنثی بودن خارج شوند

امام‌جمعه آستارا بابیان اینکه وزرای وزارتخانه‌های تأثیرگذار در معیشت و اقتصاد مردم باید برکنار شوند گفت: نمایندگان مجلس از خنثی بودن خارج شده و به‌جای استیضاح وزیر کار باید وزیر اقتصاد را برکنار می‌کردند. به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به […]

کد خبر : 32296 | 8:04 ق.ظ | ۲۷ مرداد , ۱۳۹۷

امام‌جمعه آستارا بابیان اینکه وزرای وزارتخانه‌های تأثیرگذار در معیشت و اقتصاد مردم باید برکنار شوند گفت: نمایندگان مجلس از خنثی بودن خارج شده و به‌جای استیضاح وزیر کار باید وزیر اقتصاد را برکنار می‌کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری اظهار کرد: بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور ریشه داخلی داشته و زائده تفکر برخی از دستگاه‌های اجرایی و سیاست‌گذار است.

خطیب جمعه آستارا با بیان اینکه وزرای وزارتخانه‌های تأثیرگذار در معیشت و اقتصاد مردم نظیر جهاد کشاورزی، اقتصاد و امور دارایی، راه و مسکن و صنعت، معدن و تجارت باید برکنار شوند گفت: نمایندگان مجلس از خنثی بودن خارج شده و به‌جای استیضاح وزیر کار باید وزیر اقتصاد را برکنار می‌کردند.

امام‌جمعه آستارا با تأکید بر اینکه افزایش بی‌رویه و افسارگسیخته قیمت‌ها مردم انقلابی ایران اسلامی را اذیت می‌کند افزود: سیاست‌های غلط و برخی بی‌تدبیری‌های لحاظ شده از سوی کارگزاران دولت تدبیر و امید به ذخایر ملی و ارز کشور چوب حراج زده است.

وی با تأکید بر اینکه وضعیت سواحل شهرستان آستارا به لحاظ اختلاط زن و مرد، کشف حجاب و لخت شدن خراب است بیان کرد: متولیان سامان‌دهی و نظارت بر سواحل این شهرستان کجا هستند؟ سامان‌دهی سواحل تنها در ایجاد شناگاه، سکو، فضای سبز و دیگر امکانات رفاهی خلاصه نمی‌شود.

حافظ‌نیا با بیان اینکه آژیر خراب بودن وضعیت سواحل شهرستان آستارا خیلی وقت است که به صدا درآمده و هیچ نظارتی بر روی سواحل این شهرستان صورت نمی‌گیرد گفت: برخی از مسئولین و متولیان امر با ایجاد چنین فضاهایی در تلاش هستند تا مردم را مشغول کنند تا آن‌ها کاری به کارشان نداشته باشند.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به فرارسیدن سالروز ورود اولین گروه از آزادگان دوران هشت سال جنگ تحمیلی به ایران بیان کرد: رشادت‌ها و دلاورهای آزادگان هشت سال جنگ تحمیلی در دوران اسارت فراموش‌شده و نگاه مردم و مسئولین نسبت به ایثارگران و خانواده‌های شهدا تغییر پیدا کرده است.

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه آزادگان جنگ تحمیلی، جوانی خود را در زندان‌های ر‍‍‍‍رژیم بعثی عراق داده‌اند و خیلی از ما از درک این فداکاری‌ها عاجز هستیم گفت: خیلی از مردم و مسئولین در این هیاهوی اقتصادی و معیشتی به گم‌شدن فداکاری‌ها و رشادت‌های ایثارگران و خانواده‌های شهدا در حال دامن زدن هستند.

وی با اشاره به اینکه در سالروز آتش زدن مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌ها قرار داریم و این روزبه‌روز جهانی مساجد نام‌گذاری شده است بیان کرد: در جریان این آتش‌سوزی یک هزار و ۵۰۰ متر از مسجدالاقصی در آتش سوخت و قسمتی از سقف مسجد نیز فروریخت.

حافظ‌نیا مساجد را پایگاه علمی و فرهنگی جهان اسلام دانست و تصریح کرد: بسیاری از مؤمنین حال حضور در مساجد را ندارند، به همین دلیل نمازهای واجب خود را در خانه می‌خوانند و این نشان می‌دهد که مساجد مورد بی‌مهری و کم‌لطفی نمازگزاران قرارگرفته است.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به اینکه در آستانه فرارسیدن روز عرفه قرار داریم تصریح کرد: روز عرفه به روز طلب و نیایش انبیای الهی نام‌گذاری شده است در این روز به خواندن دعا خیلی توصیه‌شده و در این روز، روزه گرفتن برای افرادی که توان گرفتن روزه دارند مستحب است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد