صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیان دستاوردهای نظام در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نباید به دهه فجر منحصر شود

نشست هم اندیشی و هم افزایی مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با مدیران روابط عمومی ها و اصحاب رسانه برای گرامیداشت چهل سالگی انقلاب امروز در رشت برگزار شد. مدیرکل صدا و سیمای استان ۲۹ مرداد در نشست با اصحاب رسانه ها و مدیران روابط عمومی سازمان ها و ادارات گیلان گفت: بزرگداشت ۴۰ […]

کد خبر : 32383 | 8:35 ق.ظ | ۳۰ مرداد , ۱۳۹۷

نشست هم اندیشی و هم افزایی مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با مدیران روابط عمومی ها و اصحاب رسانه برای گرامیداشت چهل سالگی انقلاب امروز در رشت برگزار شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان ۲۹ مرداد در نشست با اصحاب رسانه ها و مدیران روابط عمومی سازمان ها و ادارات گیلان گفت: بزرگداشت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی نباید در یک تیتر خلاصه شود.
آقای ظهیری با اشاره به اینکه در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی شعار افتخار به گذشته ، امید به آینده باید به درستی و هنرمندانه  برای مخاطبان تدوین و تبیین شود افزود : بیان دستاوردهای نظام نباید فقط به دهه فجر منحصر شود بلکه باید در طول سال در ۳ بخش تبینی ، تشریحی و تهییجی برای مردم گفته شود.
وی تبیین و بازخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقایسه آن با قبل از انقلاب با استناد به تاریخ  را ضروری دانست و گفت : امروزه برخی از شبکه های معاند هم برخلاف میل باطنی خدمات ارزنده نظام جمهوری اسلامی را کتمان نکرده و از آن به نیکی یاد می کنند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه در جنگ نرم رسانه ای که امروزه دشمنان نظام طراحی کردند سعی می شود با بزرگنمایی خدمات دوره پهلوی و ناکارآمدی انقلاب اسلامی در بین مردم یاس و ناامیدی ایجاد کنند بطوریکه نسل جوان کشور به دلیل اینکه کاستنی ها و ظلم آن دوره را ندیده و درک نکردند دروغ ها را سریع باور می کنند.
.
.
آقای ظهیری تصریح کرد : وضعیت کنونی انقلاب اسلامی در همه عرصه های سیاسی ، اجتماعی، فرهنگی، دفاعی، ورزشی و زیر ساختی باید با قیاس درست و قابل فهم برای مخاطبان  تبیین و تشریح شود.
وی به هجمه های رسانه ای و فرهنگی دشمنان علیه کشورها به ویژه ایران اشاره کرد و افزود : استکبارجهانی با زیاده خواهی قصد دارد استقلال را از کشورها گرفته و خود بعنوان قدرت برتر در دنیا حاضر باشد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان رمز ماندگاری انقلاب اسلامی را توجه به ارزش های دینی و انسانی دانست و گفت : اگر چه چالش های اقتصادی و مدیریتی در برخی از دستگاه ها وجود دارد و رسانه های بیگانه در تلاشند تا مردم را نسبت به عملکرد مسوولان دلسرد کنند اما رسانه های استانی باید  در آثار تولیدی شان با قیاس خدمات و بیان واقعیت ها امید و نشاط را در جامعه ایجاد کنند.
آقای ظهیری افزایش سواد رسانه ای مردم را مهم دانست وافزود : گروه های مرجع مردم نسبت به اول انقلاب  دستخوش تغییرات شده است بطوریکه با تولد فضای مجازی و تعدد شبکه های اجتماعی و رسانه ای و همچنین نشر اخبار و اطلاعات درست و یا کذب گروه های مرجع مردم به سلبریتی ها تغییر کرده است که رسانه ها می بایست در تنویر افکار عمومی در این خصوص بیشتر تلاش کنند.
.
.
وی با اشاره به برنامه های صدا و سیما برای تبیین  دستاورد انقلاب اسلامی  در ۴۰ سال گذشته گفت: برگزاری جشنواره فرهنگی۴۰ سالگی انقلاب ، تولید مستند داستانی استانداران  گیلان بعد از انقلاب ، برنامه ۲۶ قسمتی چلگی، برنامه  چهلستون با محوریت معرفی مساجد گیلان در دوران مبارزات انقلاب اسلامی ، تهیه مستند شهدای مدافع حرم ، تولید برنامه پیشگامان انقلاب با رویکرد معرفی شخصیت های سیاسی و علمی گیلان، بیان عملکرد دستگاه های دولتی، معرفی مشاهیر گیلان، تولید برنامه ترکیبی ۸ دی، معرفی کارآفرینان ، تولید نمایش شهدای ترور و تولید گزارش های مستند خبری از مهم ترین برنامه های صدا – سیما و خبر برای تبیین دستاوردهای ۴۰ سالگی انقلاب است.
در ادامه این نشست هریک از مدیران روابط عمومی های ادارات و سازمان ها گیلان و صاحبان رسانه دیدگاه های خود در خصوص اهمیت پیام  محتوای برنامه های تولیدی صدا و سیما، تبیین نقش روستاییان در شکل گیری انقلاب اسلامی ، نقش ائمه جمعه و جماعات در بیان دستاوردهای نظام ، بهره گیری از تصاویر آرشیوی در تنویر افکار عمومی ، تولید برنامه های مردم محور خارج از استودیو ، دعوت از اساتید و صاحب نظران رسانه برای افزایش سواد رسانه ای مردم  و تولید برنامه هایی با حضور جوانان بیان کردند.
.
.
 
.
.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد