صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مدیر نظام اسلامی برای حل مشکلات جامعه باید جهادی عمل کند

امام جمعه انزلی تاکید کرد: مسئولان و مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی باید از حالت اداری خارج شده و با افزایش کار میدانی به صورت جهادی برای حل مشکلات جامعه و مردم عمل کنند. به گزارش مهر، حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین در دیدار با مدیران ادارات شهرستان انزلی با اشاره به شرایط سخت […]

کد خبر : 32417 | 9:14 ق.ظ | ۴ شهریور , ۱۳۹۷

امام جمعه انزلی تاکید کرد: مسئولان و مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی باید از حالت اداری خارج شده و با افزایش کار میدانی به صورت جهادی برای حل مشکلات جامعه و مردم عمل کنند.

به گزارش مهر، حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین در دیدار با مدیران ادارات شهرستان انزلی با اشاره به شرایط سخت جامعه، اظهار کرد: با وجود همه محدودیت های موجود در نظام اسلامی، مجموعه نظام تلاش می کنند تا خدمات بیشتری ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی متاثر از معارف و برنامه های دینی و حکومت اسلامی است، افزود: معیار همه مسئولان در فعالیت ها تاسی گرفتن از حکومت امیرالمومنین است.

امام جمعه انزلی با تأکید براینکه مسئولان باید در رفتارهای فردی و مدیریتی شیوه مدیریت امام علی (ع) را الگو قرار دهند، گفت: مسئولان و کارگزاران نظام مقدس اسلامی باید در نوع زندگی و رفتار فردی و اجتماعی خود دقت لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام شمس الدین با بیان اینکه جهاد و تلاش از ویژگی های بارز انسان مومن و خدمتگزار در نظام اسلامی است، تصریح کرد: مدیر جامعه اسلامی باید مدیری جهادی بوده و در خدمت رسانی به مردم پیشگام و پیشقدم باشد.

وی وجود جدیت و تلاش در کارها از سوی مدیران را سبب رفع مشکلات جامعه برشمرد و افزود: متاسفانه امروز جدیت و روحیه جهادی لازم در برخی مدیران دیده نمی شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد