صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تشییع پیکر جانباز شهید «ظاهرگیور» در رشت

پیکر حسن ظاهرگیور جانباز شهید دوران دفاع مقدس در رشت تشییع شد. به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، پیکر جانباز شهید حسن ظاهر گیور از شهدای دوران دفاع مقدس  امروز با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان و جمعی از مردم شهید پرور و مسئولان محلی استان از معراج […]

کد خبر : 32419 | 10:19 ق.ظ | ۴ شهریور , ۱۳۹۷

پیکر حسن ظاهرگیور جانباز شهید دوران دفاع مقدس در رشت تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، پیکر جانباز شهید حسن ظاهر گیور از شهدای دوران دفاع مقدس  امروز با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان و جمعی از مردم شهید پرور و مسئولان محلی استان از معراج شهدا در سپاه ناحیه مرکزی رشت تا گلزار شهدای این شهر تشییع و به خاک سپرده شد.

.

تشییع پیکر جانباز شهید ظاهرگیور در رشت

.

حسن ظاهرگیور که متولد سال ۱۳۴۸بود، پس از ۳۰ سال تحمل رنج و درد جانبازی چهارشنبه ۳۱ مرداد و در روز عید سعید قربان، به جمع یاران شهیدش پیوست و امروز پیکرش تشییع و به خاک سپرده شد.

.

تشییع پیکر جانباز شهید ظاهرگیور در رشت

.

جانباز شهید حسن ظاهر گیور اهل شهرستان رشت در دوران دفاع مقدس از ناحیه سر و صورت دچار آسیب دیدگی شدید شد و دو چشم خود را در دفاع از خاک مقدس ایران نثار میهن اسلامی کرد.

.

تشییع پیکر جانباز شهید ظاهرگیور در رشت

.

این شهید که بالای ۷۰ درصد جانبازی داشته، از نیروهای سپاه گیلان عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل شد و در سال ۶۷ در منطقه شلمچه به درجه رفیع جانبازی نایل شد.

.

تشییع پیکر جانباز شهید ظاهرگیور در رشت

.

شهید ظاهر گیور پس از اتمام دوران دفاع مقدس، در ورزش و در رشته پاورلیفتینگ نابینایان و کم بینایان حضور یافت و موفق شد در دوران ورزشی چهار عنوان قهرمانی جهان را به خود اختصاص دهد که قهرمانی سه دوره متوالی مسابقات جهانی طی سال های ۷۳ تا ۷۵ در اسپانیا ، آمریکا و کانادا از افتخارت ورزشی این شهید محسوب می شود.

از این شهید والامقام یک فرزند دختر و یک فرزند پسر به یادگار مانده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد