صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ضیافت اندیشه اساتید و اعضای هیات‌علمی دانشگاه‌های گیلان

در جلسه ضیافت اندیشه اساتید و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های گیلان لزوم به‌کارگیری و استفاده از ظرفیت جوانان در اداره کشور مانند اوایل انقلاب بحث و بررسی شد.  کرسی آزاد اندیشی اساتید و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه گیلان امشب در سالن اجتماعات حرم مطهر حضرت سلطان سید جلال‌الدین اشرف برگزار شد. . . مردم از مدیران نظام […]

کد خبر : 32459 | 8:39 ق.ظ | ۷ شهریور , ۱۳۹۷

در جلسه ضیافت اندیشه اساتید و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های گیلان لزوم به‌کارگیری و استفاده از ظرفیت جوانان در اداره کشور مانند اوایل انقلاب بحث و بررسی شد.

 کرسی آزاد اندیشی اساتید و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه گیلان امشب در سالن اجتماعات حرم مطهر حضرت سلطان سید جلال‌الدین اشرف برگزار شد.

.

.

مردم از مدیران نظام اسلامی گله‌مندند

استاندار اسبق گیلان در این جلسه با بیان اینکه در مناظره‌ها باید از شیوه امام رضا (ع) استفاده شود اظهار کرد: روش مناظره امام به‌گونه‌ای بود که آن حضرت منطقی قوی داشت و شعاری عمل نمی‌کرد، رعایت ادب و تهاجمی نبودن شیوه اسلامی مناظره است و نتیجه خوبی خواهد داشت.

کیهان هاشمی نیا با اشاره به اینکه برخی مشکلات کشور را از مدیران و مسئولان می‌دانند گفت: مشکل مردم رانت خاری و اختلاس‌های متعدد است و مردم نیک می‌دانند که نظام اسلامی نظامی کارآمد است اما مردم از برخی مدیران به دلیل عمل نادرست گله‌دارند.

وی نظام اسلامی را نظامی کارآمد دانست و افزود: اگر سکان هدایت نظام به دست افراد نااهل بیفتد قطعا کارآمدی خود را از دست می‌دهد اما خوشبختانه رهبر معظم انقلاب سکان دار بسیار خوبی برای هدایت نظام اسلامی است.

.

.

پس از جنگ از ظرفیت جوانان استفاده نشد

عضو هیئت‌علمی دانشگاه گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه برای بررسی نظام باید به گذشته آن نیز توجه کنیم اظهار کرد: اگر بنا داریم نظام‌ را بررسی کنیم باید نخست به گذشته آن توجه کنیم و با این کار متوجه می‌شویم که نظام درگذشته امتحان خود را پس داده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید پور عیسی دلیل پیروزی ایران در جنگ را استفاده از جوانان دانست و گفت: دلیل پیروزی ما در جنگ استفاده از جوانان مؤمن و انقلابی بود، اما چرا پس از جنگ از این جوانان استفاده نکردیم جای بحث دارد.

وی با بیان اینکه نظامی که در چهارچوب اسلام باشد کارآمد است افزود: نباید ناکارآمدی مسئولان نظام را به پای اصل نظام بگذاریم،نظامی که اصلش برپایه اسلام باشد و همان‌گونه مدیریت شود قطعا کارآمد است.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه گیلان با اذعان به اینکه تمام مشکلات کشور به دلیل تحریم نیست تصریح کرد: در زمان جنگ ما هیچ سلاحی نداشتیم و تحریم‌ها به نسبت بیشتر بود، اما اگر رویه مانند گذشته استفاده از جوانان کارآمد و انقلابی باشد از مشکلات عبور خواهیم کرد./ فارس






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد