صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






باید از سرنوشت ریزش کرده‌های انقلاب درس عبرت گرفت

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه هر مقدار بشر از خدا و ارزش‌های مکتبی دور شود دچار سرنوشت بحرانی می‌شود گفت: عده‌ای در کنار امام راحل بودند اما به‌تدریج به دلیل هوای نفسانی ریزش کردند و انسان باید از سرنوشت انسان‌های این‌چنینی عبرت بگیرد. حجت‌الاسلام‌والمسلمین رسول فلاحتی در مراسم جشن ولایت علوی، اکمال […]

کد خبر : 32538 | 11:15 ب.ظ | ۹ شهریور , ۱۳۹۷

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه هر مقدار بشر از خدا و ارزش‌های مکتبی دور شود دچار سرنوشت بحرانی می‌شود گفت: عده‌ای در کنار امام راحل بودند اما به‌تدریج به دلیل هوای نفسانی ریزش کردند و انسان باید از سرنوشت انسان‌های این‌چنینی عبرت بگیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رسول فلاحتی در مراسم جشن ولایت علوی، اکمال دین نبوی در حرم مطهر فاطمه اخری (س) شهرستان رشت با اشاره به اینکه بعد از پیامبر برجسته‌ترین اتفاق تاریخ اسلام حادثه غدیر بود اظهار کرد: در دنیای اسلام به مسئله حادثه غدیر کم‌توجه می‌شود درحالی‌که مسلمانان باید پیام حادثه غدیر را به همدیگر منتقل کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان در تلاش هستند که حادثه غدیر را در بین مسلمانان کم‌رنگ کنند گفت: درگذشته خیلی‌ها تلاش کردند تا مستندات تاریخی غدیر را از صحنه روزگار محو کنند اما به لطف خدا ناکام ماندند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه اهالی غدیر اهل سعادت و سفید رویان قیامت هستند بیان کرد: کسانی که در مقابل حادثه غدیر ایستادگی کردند هیچ موقع به سعادت نرسیدند.

وی با بیان اینکه به عقیده مارکسیست‌ها سعادت را زندگی مادی و سرشار از پول می‌دانند گفت: آن‌ها سرنوشت انسان را در زندگی مادی می‌دانند اما عده‌ای مانند طرفداران فرود اعتقاد دارند که باید انسان خود را در شهوت‌رانی سیراب کنند.

.

.

فلاحتی با اشاره به اینکه هم سعادت و هم مصادیق سعادت را امام علی (ع) بیان کرده است گفت: انسان‌ها نگاه‌های مختلفی نسبت به سعادت دارند، عده‌ای از انسان‌ها در سایه دین زندگی نکرده‌اند و آن‌ها باید به این مسئله توجه کنند که اگر دین را از انسان بگیریم انسان یک‌مهره سوخته است.

وی با اذعان به اینکه انسان‌های فروتنی بعد از انقلاب در منطقه خاورمیانه به شهادت رسیدند خاطرنشان کرد: نزدیک به ۳۰ میلیون انسان در لبنان، سوریه، یمن، عراق، افغانستان و پاکستان از دنیا رفتند اما عده‌ای از انسان‌های مستکبر دنیا خم به ابرو نیاوردند، اما تا اینکه شهوت‌های حیوانی‌شان در دنیا به خطر می‌افتد صدایشان بلند می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه هر مقدار بشر از خدا و ارزش‌های مکتبی دور شود دچار سرنوشت بحرانی، حیوانی و تبهکاری می‌شود گفت: عده‌ای در کنار امام راحل بودند اما به‌تدریج به دلیل هوای نفسانی ریزش کردند و انسان باید از سرنوشت انسان‌های این‌چنینی عبرت بگیرد./ فارس






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد