صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تسلیم نشدن در مقابل تحریم دشمن جهاد کبیر است

نماینده ولی فقیه در گیلان پیروی نکردن از خواسته دشمن در مسائل سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و علمی را بزرگ‌ترین جهاد توصیف کرد و گفت: تسلیم نشدن در مقابل تحریم دشمنان جهاد کبیر است. آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در هفتمین سالگرد شهادت یوسف فدائی‌نژاد در بقعه آقا سید ابراهیم سراوان رشت اظهار […]

کد خبر : 32582 | 8:30 ق.ظ | ۱۴ شهریور , ۱۳۹۷

نماینده ولی فقیه در گیلان پیروی نکردن از خواسته دشمن در مسائل سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و علمی را بزرگ‌ترین جهاد توصیف کرد و گفت: تسلیم نشدن در مقابل تحریم دشمنان جهاد کبیر است.

آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در هفتمین سالگرد شهادت یوسف فدائی‌نژاد در بقعه آقا سید ابراهیم سراوان رشت اظهار کرد: امرو تمام اقشار جامعه در سایه خون شهدا زندگی می‌کنند.

وی به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی به دلیل شهادت فرزندان این کشور در دنیا سربلند شده است.

امام جمعه رشت با اشاره به انواع جهاد از نگاه اسلام و قرآن بیان کرد: ایستادگی رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس جهاد اصغر بود.

فلاحتی، ایستادگی انسان در مقابل هوای نفس را جهاد اکبر خواند و تصریح کرد: مبارزه با هوای نفس بسیار سخت‌تر از مبارزه با دشمنان است.

وی، پیروی نکردن از خواسته دشمنان در مسائل سیاسی، فرهنگ، اقتصادی و علمی را جهاد کبیر توصیف کرد و گفت: تسلیم نشدن در مقابل تحریم دشمنان جهاد کبیر است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه امروز در جهاد کبیر با دشمنان هستیم، متذکر شد: مسئولان نباید در مقابل خواسته‌های دشمنان انقلاب و اسلام تسلیم شوند.

آیت‌الله فلاحتی، ایستادگی در مقابل دشمن را سبب اقتدار نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امروز اگر در دنیا دارای عزت هستیم به دلیل جانفشانی رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی به تحریم دشمن علیه نظام اسلامی در تمام عرصه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران در سایه اسلام، قرآن، ولایت و خون شهدا در مقابل دشمنان ایستاده است.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه ایستادگی ملت ایران در مقابل دشمنان بر گرفته از قیام امام حسین(علیه السلام) است، اظهار کرد: شهدا با جانفشانی خود برای جامعه عزت به ارمغان آوردند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد