صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی با آیت‌الله رودباری

حجت الاسلام والمسلمین دکتر سیدحمید روحانی، ۱۴ شهریورماه در سفر خود به شهر رشت با حضور در منزل آیت‌الله سیدمجتبی رودباری با ایشان دیدار کرد. رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی در این دیدار با تاکید بر لزوم ثبت تاریخ شفاهی و مستندسازی زندگی پیشکسوتان انقلاب اسلامی، گفت: خاطرات انقلاب اسلامی باید در […]

کد خبر : 32585 | 2:59 ب.ظ | ۱۴ شهریور , ۱۳۹۷

حجت الاسلام والمسلمین دکتر سیدحمید روحانی، ۱۴ شهریورماه در سفر خود به شهر رشت با حضور در منزل آیت‌الله سیدمجتبی رودباری با ایشان دیدار کرد.

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی در این دیدار با تاکید بر لزوم ثبت تاریخ شفاهی و مستندسازی زندگی پیشکسوتان انقلاب اسلامی، گفت: خاطرات انقلاب اسلامی باید در قالب ادبیات و هنر ثبت و ماندگار شود.

وی با بیان اینکه انتشار کتاب زندگی‌نامه بزرگان دینی و انقلابی حائز اهمیت و پربرکت است، افزود: کتاب‌های زندگی‌نامه در زمان حیات شخصیت‌ها، با نقد، اتهام و تحریف کمتری روبرو می‌شود.

دکتر روحانی در پایان سخنانش از آیت‌الله رودباری خواست تا به میمنت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نسبت به زمینه‌سازی انتشار کتاب خاطرات خود و پدر گرامیشان مرحوم آیت‌الله سیدحسین رودباری اقدام کند.

.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد