صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مردم ایران با پایداری، صلابت و سربلندی سختی ها را پشت سر خواهند گذاشت

  نصرت الله لطفی در گفتگویی با رؤسای استانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که از طریق ویدئو کنفرانس انجام شد گفت: مردم ایران با پایداری، صلابت و سربلندی سختی ها را پشت سر خواهند گذاشت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نصرت الله لطفی در ابتدای این جلسه ضمن عرض تبریک به […]

کد خبر : 32623 | 9:05 ق.ظ | ۱۵ شهریور , ۱۳۹۷

 

مردم ایران با پایداری، صلابت و سربلندی سختی ها را پشت سر خواهند گذاشت

نصرت الله لطفی در گفتگویی با رؤسای استانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که از طریق ویدئو کنفرانس انجام شد گفت: مردم ایران با پایداری، صلابت و سربلندی سختی ها را پشت سر خواهند گذاشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نصرت الله لطفی در ابتدای این جلسه ضمن عرض تبریک به مناسبت دهه ولایت و امامت با اشاره به لزوم و اهمیت کار عملی و میدانی برای همه مناسبت های انقلاب اسلامی در استان های کشور گفت: تمامی استان ها و شهرستان های کشور برای مناسبت های تقویمی و غیرتقویمی برنامه های فراگیر و جامعی برگزار می کنند و نباید منتظر ابلاغیه و دستورالعمل از سوی مرکز باشند چرا که دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سنوات گذشته تجربیات خوبی دارند و آنچه که امروز به آن نیاز داریم، کار عملی و میدانی است که کاربردی باشد.

لطفی با تاکید بر اینکه نباید هر مناسبتی را به یک ستاد خاص معطوف کنیم اظهار داشت: کل مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با همه امکانات سخت افزاری، نرم افزاری و نیروی انسانی متولی برگزاری مناسبت های تقویمی و غیرتقویمی انقلابی و ملی در طول است و باید برای برگزاری همه مراسم و مناسبت ها در طول سال، تلاش و برنامه ریزی نماید.

لطفی با بیان اینکه برخی از مراسم در جایگاه خاصی قرار داشته و از اهمیت ویژه ای برخوردارند گفت: تمامی دفاتر استانی و شهرستانی شورا، برگزاری مناسبت ها را با قوت و توکل به خدا در دستور کار قرار دهند و منتظر ابلاغیه نباشند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در ادامه سخنانش به چهار مناسبت مهم پیش رو اشاره کرد و افزود: هشتم شهریور ماه امسال و همچنین مناسبت ۱۷ شهریور، ۱۳ آبان و ۹ دی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، لذا باید با حضور بیش از پیش و آگاهانه آحاد مردم در سراسر کشور برگزار شود.

وی به کشتار مردم بیگناه توسط عوامل رژیم پهلوی در ۱۷ شهریور اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی و ایادی داخلی آن به دنبال تطهیر رژیم طاغوت هستند. در این شرایط، لازم است از ظرفیت مراسم ۱۷ شهریور برای تبیین و یادآوری خوی ددمنشی و جنایات رژیم ظالم و دیکتاتوری پهلوی استفاده کنیم.

لطفی گفت: مراسم ۱۷ شهریور نباید محدود به شهر تهران باشد و در برگزاری این مناسبت به یک سخنرانی و برنامه های محدود نباید اکتفا شود بلکه لازم است از ظرفیت رسانه ملی، خبرگزاری ها و تبلیغات  شهری و برنامه های تبیینی استفاده شود.

وی به مقایسه برخورد رژیم پهلوی با اعتراضات مردمی و برخورد نظام مقدس و دینی جمهوری اسلامی با مردم اشاره کرد و گفت: علیرغم همه فتنه گری ها و اغتشاشات معارضان نظام، هیچ گاه در نظام جمهوری اسلامی حتی یک مامور هم دست به اسلحه نشد.

نصرت الله لطفی در ادامه اظهار داشت: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی امسال، علاوه بر اهمیت سنوات قبل، دارای ویژگی های خاصی است، چرا که روز بازگشت تحریم های ظالمانه و یک جانبه ی شیطان بزرگ برای فشار به مردم و نظام دینی جمهوری اسلامی است. البته همانند جان مک کین، سناتور آمریکایی و دیگر سردمداران پلید آمریکا نیز آرزوی خود را به گور خواهند برد و در روز ۱۳ آبان امسال به فضل الهی شاهد تقویت روحیه استکبار ستیزی و حضور مردم در راهپیمایی ها و تجمعات باشکوه ضداستکباری در تقابل با تحریم های ظالمانه و نظام استکباری خواهیم بود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور همچنین به مناسبت ۹ دی اشاره کرد و گفت: با توجه به تحرکات و تبلیغات دشمنان برای تضعیف جایگاه بی بدلیل ولایت، سالروز حماسه ۹ دی امسال را باید باشکوهترتر از هر سال برگزار کنیم و با برگزاری برنامه های قوی، فراگیر و جامع، شاهد یک تجدید میثاق باشکوه و به یادماندنی با مقام ولایت باشیم.

وی در ادامه سخنانش خطاب به روسای دفاتر استانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: مسئولیت شما متمرکز و محدود به مراکز استان ها نیست بلکه شهرستان های هر استان نیز باید به عنوان جامعه هدف مورد توجه قرار گیرند و در همه برنامه ها، جلسات ، پشتیبانی مالی و غیره ارتباط مناسبی با شهرستا نها داشته باشید و در جلسات نیز حضور داشته باشند.

لطفی گفت: همه استان ها تاکنون موفق عمل کرده اند و نتایج و آثار و برکات خوبی از منظر برگزاری مراسم در استان ها و شهرستان های سراسر کشور ایجاد شده و موج فراگیری در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به لحاظ تبیینی و رسانه ای در کشور به وجود آمده که جای تشکر و قدردانی دارد. همچنین ضروری است در ادامه این مسیر، ارتباط تنگاتنگی برای هم افزایی و همفکری برای برگزاری بزرگداشت ۴۰ سالگی انقلاب با یکدیگر داشته باشیم و انشالله یک رقابت و آمادگی بیش از پیش را در استان ها شاهد باشیم.

وی در ادامه گفت: باید خود را برای سپری کردن دورانی سخت آماده کنیم. در مقطع کنونی در شرایط بسیار حساس و خطیری قرار داریم و دفاع از انقلاب اسلامی ، یک دفاع مقدس است. با چالش ها و دشواری هایی روبرو هستیم. خرمشهرهایی که مقام معظم رهبری فرمودند، همین ایامی است که در ماه های آتی پیش رو داریم. انشالله با بصیرت، مقاومت و صلابت آحاد مردم عزیز کشور، از این پیچ تاریخی با سرافرازی عبور خواهیم کرد و به فضل الهی آینده ای بسیار درخشان و نوید بخش و امیدوار کننده، درانتظار ایران اسلامی و جهان اسلام خواهد بود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد