صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






انقلاب اسلامی مسیر تحولات بشری را به طرف خود کشانده است

نماینده ولی فقیه در گیلان، با بیان اینکه انقلاب اسلامی مسیر تحولات بشری را به طرف خود کشانده است، تصریح کرد: حوادث تلخی که در مسائل اقتصادی در جامعه اسلامی ایجاد شده، ناشی از ترفندهای دشمن است. به گزارش ایکنا، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان شامگاه ۱۴ شهریور در نکوداشت یادمان […]

کد خبر : 32647 | 9:55 ق.ظ | ۱۵ شهریور , ۱۳۹۷

نماینده ولی فقیه در گیلان، با بیان اینکه انقلاب اسلامی مسیر تحولات بشری را به طرف خود کشانده است، تصریح کرد: حوادث تلخی که در مسائل اقتصادی در جامعه اسلامی ایجاد شده، ناشی از ترفندهای دشمن است.

به گزارش ایکنا، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان شامگاه ۱۴ شهریور در نکوداشت یادمان شهدای نقره دشت که در مسجد شهید حبیب‌زاده رشت برگزار شد، با اشاره به ویژگی‌های جامعه برتر، اظهار کرد: سست نشدن مردم در راه رسیدن به هدف‌های مقدس و تسلیم نشدن در مقابل دشمنان از ویژگی‌های جامعه برتر است.

وی به نهادینه شدن ویژگی‌های جامعه برتر در نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: قدرت‌های سلطه‌گر بسیج شدند تا انقلاب اسلامی به عنوان الگو و نماد جامعه الهی را از بین ببرند.

امام جمعه رشت، با بیان اینکه انقلاب اسلامی مسیر تحولات بشری را به طرف خود کشانده است، تصریح کرد: حوادث تلخی که در مسائل اقتصادی در جامعه اسلامی ایجاد شده، ناشی از ترفندهای دشمن است.

آیت‌الله فلاحتی، به تلاش دشمن در نشان دادن ناکارآمدی نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز قدرت‌های بزرگ آسیا به دنبال مستحکم کردن رابطه اقتصادی خود با جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی یکی از معیارها و نمادهای انقلاب اسلامی را ایستادگی در مقابل قدرت‌های جهانی خواند و بیان کرد: سست نبودن مردم ایران توانسته جامعه اسلامی را حفظ کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، با اشاره به اینکه جامعه اسلامی با استقامت در مسیر آرمان‌های انقلاب با عظمت پیش می‌رود، متذکر شد: دنیای کفر تلاش می‌کند صولت انقلاب اسلامی را بشکند.

آیت‌الله فلاحتی، سه محور اسلام و ایمان مردم، رهبری داهیانه امام(ره) و وحدت موجود در جامعه را سبب حفظ نظام اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: نخستین ویژگی جامعه مقتدر و مستحکم این است که سستی و رخوت به خود راه ندهد و دومین ویژگی، وابسته نبودن به قدرت‌های زر و زور است.

وی ادامه داد: انسان‌هایی که در کنار انبیای الهی قرار داشتند سختی‌ها را برای رضای خدا تحمل کردند و امروز مردم در جامعه اسلامی ما از این ویژگی برخوردار هستند.

امام جمعه رشت، با بیان اینکه مردم صبور می‌توانند از اقتدار و معارف الهی برخوردار شوند، اظهار کرد: جامعه‌ای می‌تواند راست قامت بایستد، بماند و نسل‌های آینده را هدایت کند که صبور باشد.

آیت‌الله فلاحتی، به نقد حکومت و بعضی از مسئولان اشاره کرد و متذکر شد: نقد مسئولان به معنای تخریب ارزش‌های انقلاب، مردم، امام(ره)، جنگ و شهدا نیست بلکه اگر کسی بخواهد این ارزش‌های والایی که به برکت دین و اهل بیت(ع) به دست آمده، را تخریب کند نقاد نیست و در سایه دشمنان دین خدا زندگی می‌کند.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد