صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و هفتاد و دو تن از یارانش

انقلاب اسلامی ایران در آغازین سال های عمر خود مشکلات و موانع بزرگی را پیش رو داشت که در سایۀ الطاف الهی و هدایت معمار کبیر انقلاب اسلامی و حمایت و پشتیبانی مردم، این موانع یکی پس از دیگری برداشته شد. توطئه های ضد انقلاب داخلی و استکبار برای بدست گرفتن قدرت پس از پیروزی […]

کد خبر : 3272 | 6:38 ق.ظ | ۴ تیر , ۱۳۹۲

شورا11

انقلاب اسلامی ایران در آغازین سال های عمر خود مشکلات و موانع بزرگی را پیش رو داشت که در سایۀ الطاف الهی و هدایت معمار کبیر انقلاب اسلامی و حمایت و پشتیبانی مردم، این موانع یکی پس از دیگری برداشته شد. توطئه های ضد انقلاب داخلی و استکبار برای بدست گرفتن قدرت پس از پیروزی انقلاب بی نتیجه ماند و در صدد مبارزه مسلحانه و ترور افراد عادی و مسئولان کشور برآمدند. حادثه هفتم تیر به رغم خسارت فراوان و سهمگینی که در اثر شهادت نخبگان جامعه داشت نقش ویژه ای در تکوین و تداوم انقلاب اسلامی ایجاد نموده و به «انقلاب سوم» معروف گردید.

آیت الله شهید دکتر محمد حسین بهشتی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در کنار حضرت امام خمینی، نقش حائز اهمیتی در پیشبرد آرمان های انقلاب اسلامی داشت. قدرت استدلال و منطق، بیان نافذ و شیوا ، اجتهاد پویا و بهره گیری از دانش روز ، از او شخصیتی جامع نگر ساخته بود. نقش ممتاز و برجسته شهید بهشتی در تشکیل مجلس خبرگان و تدوین قانون اساسی، تأسیس و ایجاد قوۀ قضائیه، تشکیل جامعه روحانیت مبارز و حزب جمهوری اسلامی همه بیانگر اقدامات و تفکرات عمیق و انقلابی شهید مظلوم بود. نقش پیشتازانه او در حمایت از نهادهای انقلاب اسلامی و نیروهای انقلابی ، مبارزه با انحراف و تأویل و تفسیرهای التقاطی ، مقابله با گروهک های الحادی و منافق موجب شده بود که بهشتی ملجأ و پناهگاه نیروهای انقلاب قرار گرفته و اوج نقطۀ حملات ، تخریب، توهین و افتراء ضد انقلاب واقع شود. دشمنان انقلاب بیش از هر کس متوجه شخصیت شهید بهشتی بودند چراکه او نماد اقتدار ، صلابت، قدرت، منطق، دینداری، مردم سالاری و آزادی طلبی بود. همه سجایای اخلاقی موجود در سیدالشهدای انقلاب اسلامی موجب شد که امام خمینی(ره) در فراق او چون ابر ببارد و بهشتی را یک امت بخواند و شهادت او را در برابر مظلومیتش ناچیز بشمارد. گرامیداشت یوم الله هفتم تیر علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید مظلوم دکتر بهشتی و هفتاد و دو کبوتر خونین بال انقلاب اسلامی ، معرفی ایران به عنوان بزرگترین قربانی تروریسم و افشاء چهره کریه و مزدورانه منافقین و گروهک های وابسته به استکبار می باشد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن بزرگداشت هفتم تیر ، سالروز شهادت آیت الله دکتر سید محمد حسین بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران صدیق امام خمینی(ره) ، تقدیم چهار شهید هفتم تیر در استان گیلان را سندی ماندگار  بر همراهی مردم ولایتمدار استان گیلان با آموزه های اصیل امام خمینی(ره) در حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی می داند.

بی شک شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و هفتاد و دو تن از یارانش و شهدای ترور انقلاب اسلامی ، زمینه محو کوردلان منافق و رسوائی فتنه های نیروهای پیاده نظام استکبار جهانی را  فراهم نمود.

بدین منظور مجلس بزرگداشتی رأس ساعت 30/9 دقیقه صبح روز پنجشنبه مورخ 6/3/92 با سخنرانی آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در حسینیه ابالفضل العباس «مزار شهدای گمنام» شهر رشت برگزار می گردد. از همه مردم فهیم و ولایتمدار برای حضور  در این مجلس معنوی دعوت بعمل می آید.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد