صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری چهل برنامه فاخر دانشگاهی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در گیلان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۰ برنامه فاخر فرهنگی بهمن ماه امسال در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان برگزار می‌شود. ابراهیم چیرانی با اشاره به اینکه ویژگی‌های فرهنگ عاشورایی در جامعه امروز بسیار اثرگذار است اظهار داشت: رعایت فرهنگ در سطح گفتار و رفتار یکی از […]

کد خبر : 32755 | 11:44 ق.ظ | ۳۱ شهریور , ۱۳۹۷

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۰ برنامه فاخر فرهنگی بهمن ماه امسال در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان برگزار می‌شود.

ابراهیم چیرانی با اشاره به اینکه ویژگی‌های فرهنگ عاشورایی در جامعه امروز بسیار اثرگذار است اظهار داشت: رعایت فرهنگ در سطح گفتار و رفتار یکی از ویژگی‌های مطرح فرهنگ عاشورایی بوده که نشان دهنده رفتار یک مسلمان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه  فرهنگ عاشورایی از جامعه امروز فرهنگ جهادی و فرهنگ رفتاری را طلب می‌کند خاطرنشان کرد: با تلاش و همت ویژه در راستای فرهنگ جامعه کنونی باید فرهنگ عاشورایی را در جامعه به عمل تبدیل کنیم.

چیرانی با تاکید بر اینکه انسان‌های پاک در زندگی به درکی جامع می‌رسند که دیگر انسان‌ها از درک آن شرایط عاجز هستند تصریح کرد: رسیدن به درکی جامعه در زندگی  یکی  از ابعاد فرهنگ عاشورایی است که شهیدان با فدا کردن جان خو در راستای رسیدن به آرمان‌های انقلاب به این درک رسیدند.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی برنامه‌ریزی برای سالگرد و پاسداشت جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی امری مهم و حائز اهمیت است گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با همکاری واحد‌های دانشگاهی استان اقدام به برنامه‌ریزی جهت برگزاری هر چه باشکوه تر جشن‌های ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه تا پایان ۲۲ بهمن امسال ۴۰ برنامه فاخر فرهنگی در مجموعه واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: این برنامه‌های فرهنگی مذکور در نوع خود منحصر به فرد و اثرگذار است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با تاکید بر اینکه از تصویب برنامه‌های تکراری و بدون محتوا باید در شورای فرهنگی دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان خودداری شود گفت:  در پیش بینی برنامه‌های فرهنگی از موضوعات جدید استفاده شده و از پرداختن به مطالب تکراری و بدون محتوا خودداری شود.

چیرانی با اشاره به اینکه با آسیب شناسی در برنامه‌ها فرهنگی، برنامه‌هایی که در راستای اسلامی‌ شدن دانشگاه‌ها حرکت می‌کند برنامه‌ریزی و طراحی شود بیان کرد: این امر موجب جذب بیشتر  مخاطبان به این برنامه‌های فاخر فرهنگی می‌شوند.

وی با بیان اینکه با ارتقای کیفیت آموزش و فرهنگ در سطح واحد‌های دانشگاهی استان گیلان می‌توان به توسعه حرکت کیفی در دانشگاه‌ها امیدوار بود افزود: با رسالتی که از سوی بسیج دانشجویی و بسیج اساتید دنبال می‌شود  می‌توان فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه را برای اثرگذاری بیشتر به بیرون از دانشگاه انتقال  و انعکاس داد./ تسنیم






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد