صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اجرای نمایش «ستارگان درخشان» در راستای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

معاونت فرهنگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نمایش فرهنگی _ رزمی ستارگان درخشان در راستای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محل پارک موزه دفاع مقدس جنب لشگر عملیاتی ۱۶قدس است به مدت هشت شب اجرا می شود، گفت: این نمایش فردا شب با حضور سردار فضلی افتتاح می شود. کامیار مهدی پور […]

کد خبر : 32772 | 8:35 ق.ظ | ۲ مهر , ۱۳۹۷

معاونت فرهنگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نمایش فرهنگی _ رزمی ستارگان درخشان در راستای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محل پارک موزه دفاع مقدس جنب لشگر عملیاتی ۱۶قدس است به مدت هشت شب اجرا می شود، گفت: این نمایش فردا شب با حضور سردار فضلی افتتاح می شود.

کامیار مهدی پور با اشاره به برگزاری افتتاحیه نمایش ستارگان درخشان از دوشنبه ۲مهر، اظهار کرد: این نمایش فرهنگی _ رزمی در محل پارک موزه دفاع مقدس جنب لشگر عملیاتی ۱۶قدس است به مدت هشت شب اجرا می شود.

وی افزود: هر شب نماز جماعت با بیان مباحث اخلاقی و با حضور روحانیون معزز اقامه می شود و ساعت هشت شب نیز شروع نمایش ستارگان درخشان را که به بازسازی عملیات ثامن الائمه و رفع حصر آبادان می پردازد، خواهیم داشت.

معاونت فرهنگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سردار فضلی مهمان اولین شب نمایش ستارگان درخشان است، گفت: با حضور دیگر مسئولان استانی رزمایش را آغاز خواهیم کرد.

مهدی پور با اشاره به اینکه بخش های جانبی هم برای اولین بار در اجرای این رزمایش فرهنگی طراحی شده است، تصریح کرد: به طور مثال مسابقات پینت بال و تیراندازی قبل از اذان مغرب برگزار می شود.

معاونت فرهنگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه همانند چند سال گذشته قرعه کشی برای کسانی که برای تماشای این نمایش حضور پیدا می کنند قرعه کشی هدیه سفر عتبات عالیات و مشهد مقدس را داریم، اضافه کرد: از بین تماشاگران این رزمایش به رسم هدیه هرشب با مشارکت هایی که گرفتیم یک نفر کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و بین سه تا پنج نفر نیز کمک هزینه سفر به مشهد مقدس را دریافت خواهند کرد.

مهدی پور ادامه داد: از دانش آموزان، دانشجویان، زنان و نسل جدید که مخاطب اصلی ما هستند انتظارداریم که بیایند و از آیتم های مختلف این نمایش استفاده کنند.

معاونت فرهنگی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه این نمایش نکات مهمی دارد، اظهار کرد: یکی از نکات بارز این نمایش این است که امسال سعی کردیم در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در برخی از سکانس ها دستاورد ها و موضوعات دیگر انقلاب اسلامی را به نمایش بگذاریم تا نسل جدید ما با توجه به شبهاتی که وجود دارد نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی یک آشنایی با زبان هنر داشته باشند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد