صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دفاع مقدس ارزش‌های ملت را به جهانیان اثبات کرد

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در پیام مشترکی به مناسبت هفته دفاع مقدس گفتند: دفاع مقدس با توجه به حماسه‌های بی‌شمار و کم‌سابقه‌ای که توسط تمام اقشار مردم به منصه ظهور گذاشت، ارزش‌های ملت انقلابی ما را در جهان به عنوان یک نماد به اثبات رساند. آیت الله رسول فلاحتی و مصطفی سالاری در […]

کد خبر : 32781 | 6:58 ق.ظ | ۲ مهر , ۱۳۹۷

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در پیام مشترکی به مناسبت هفته دفاع مقدس گفتند: دفاع مقدس با توجه به حماسه‌های بی‌شمار و کم‌سابقه‌ای که توسط تمام اقشار مردم به منصه ظهور گذاشت، ارزش‌های ملت انقلابی ما را در جهان به عنوان یک نماد به اثبات رساند.

آیت الله رسول فلاحتی و مصطفی سالاری در پیام مشترکی به مناسبت هفته دفاع مقدس گفتند: دفاع مقدس با توجه به حماسه‌های بی‌شمار و کم‌سابقه‌ای که توسط تمام اقشار مردم به منصه ظهور گذاشت، ارزش‌های ملت انقلابی ما را در جهان به عنوان یک نماد به اثبات رساند . ۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس، روز حماسه و ایثار، خودباوری، از خودگذشتگی، شهامت و شجاعت، روزی که باورهای دینی ما در لوای بصیرت الهی عرصه را بر دشمن این مرزوبوم تنگ کرد و سربازان سرافراز ایران اسلامی را مفتخر و سربلند از وظیفه شرعی خود که حفاظت از مملکت و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، بیرون آورد .

در ادامه پیام آمده است:بی‌تردید پیوند آگاهی و درک بالای ملت ایران با حبل‌المتین ولایت در مقطع حساس پس از پیروزی انقلاب اسلامی این حماسه جاویدان عزتمندی را رقم زد.

در ادامه این پیام تصریح شده: به طور یقین، تأسی مردم ایران از مولا و سالارشان حضرت اباعبدالحسین (ع) در تحقق شعار هیهات من الذّله موجب شد تا توطئه گران شرق و غرب به زانو در آیند .

این پیام می افزاید: در با چنین کارنامه درخشان استقامت و پایمردی، هرگز مجاهدت‌های مردم دلاور گیلان در سال‌های عشق و عطش برای شهادت و ایثارگری فراموش نخواهد شد که در آزمون بزرگ الهی پشتیبانی از جبهه های جنگ، دفاع از میهن اسلامی و ولایت پذیری سربلند شدند .

آیت الله فلاحتی و مصطفی سالاری در پایان ،با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عظیم الشأن انقلاب اسلامی، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به ملت بزرگ ایران، خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران و مردم گیلان تبریک و تهنیت عرض نموده و برای همگان توفیق گام گذاشتن در راه شهدا و پیروی از آرمان‌های آن عزیزان را از خداوند منان مسئلت داریم






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد