صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مردم ایران خشم خود را از سیاست‌های ضدانسانی آمریکا در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به نمایش خواهند گذاشت

اولین نشست ستاد بزرگداشت «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی»، روز چهارشنبه چهارم مهرماه در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در این نشست ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت ایام پرحزن و اندوه ماه محرم الحرام و شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله […]

کد خبر : 32786 | 10:02 ب.ظ | ۴ مهر , ۱۳۹۷

اولین نشست ستاد بزرگداشت «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی»، روز چهارشنبه چهارم مهرماه در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در این نشست ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت ایام پرحزن و اندوه ماه محرم الحرام و شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، گفت: تبعید معمار کبیر انقلاب اسلامی در ۱۳ آبان سال ۱۳۴۳، شهادت جمعی از دانش آموزان در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸، سه رخداد بزرگ ایران در سه مقطع زمانی تاریخی است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با تاکید بر اهمیت تبیین سه رخداد مهم یوم‌الله ۱۳ آبان برای نسل جوان، اظهار کرد: تقارن این سه رخداد در سه مقطع حساس تاریخی سبب شد تا با تصویب مجلس شورای اسلامی، روز۱۳ آبان به عنوان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» در تقویم رسمی کشور ثبت شود.
وی با اشاره به ضرورت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: تقارن یوم‌الله ۱۳ آبان سال‌جاری با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، وظیفه همگان را دوچندان می‌کند لذا برنامه‌های ستاد صرفا مختص به برگزاری راهپیمایی نخواهد بود.
حجت الاسلام والمسلمین اشجری، برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان را مهمترین برنامه مربوط به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دانست و گفت: می‌توان از همه ظرفیت‌های بازۀ زمانی ۳ لغایت ۱۳ آبان در راستای تبیین چهرۀ کریه استکبار جهانی برای عموم مردم بهره برد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان، سخنان نابخردانه و نسنجیده و توهین‌های گستاخانۀ روز گذشته رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل را نشانۀ عمق دشمنی و کینۀ استکبار جهانی نسبت به ملت بزرگ ایران دانست و عنوان کرد: «ترامپ» اگرچه وانمود می‌کند حامی و طرفدار مردم ایران است اما تمام تحریم‌های ناجوانمردانۀ دولت او متوجه همین مردم است.
وی با اشاره به نقش پررنگ استکبار جهانی در حوادث تلخ و ناگوار کشور، خاطرنشان کرد: بدون تردید استکبار جهانی به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم در حادثه تروریستی ۳۱ شهریورسال‌جاری در اهواز نیز دست داشته و باید پاسخگوی خون‌های پاکی که بر سنگ فرش‌های خیابان ریخته شد، باشد.


حجت الاسلام والمسلمین اشجری متذکر شد: قطعا مردم استکبارستیز ایران خشم خود را از سیاست‌های ضدانسانی ترامپ در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به نمایش خواهند گذاشت.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با تاکید بر لزوم بهره‌برداری از ظرفیت‌های مناسب روزهای منتهی به یوم‌الله ۱۳ آبان، اضافه کرد: از توان سخنرانان، گویندگان، ذاکران و مادحان در مراسم روضۀ ابا عبدالله الحسین(ع) در ماه صفر در مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و بقاع متبرکه می‌توان برای تبیین جنایات استکبار جهانی نهایت بهره را برد.
وی از دستگاه‌های فرهنگی خواست جهت تبیین چهرۀ کریه استکبار جهانی برنامه‌ریزی لازم را به‌عمل آورند و گفت: تاکید ستاد بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بر استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است. بی تردید این ظرفیت غیرقابل کتمان در عین تهدید و خطر، فرصت‌های بسیار مناسبی را نیز در اختیار ما قرار داده است.
حجت الاسلام والمسلمین اشجری ادامه داد: استفاده صحیح از فرصت‌ فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه روزهای منتهی به یوم‌الله ۱۳ آبان موجب خواهد شد تا دشمنی استکبار جهانی از روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی تا‌کنون را به شکل مناسب و مثمرثمر برای جوانان و نوجوانان تبیین کنیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به فرمایش امام راحل(ره) مبنی بر اینکه این انقلاب نباید به دست نامحرمان و نااهلان بیفتد، عنوان کرد: متاسفانه عده‌ای در برخی مراکز دانشگاهی در صددند تا ذهنیت جوانان را نسبت به انقلاب اسلامی مخدوش نمایند.
وی از تدوین بیش از ۲۰۰ برنامه برای بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: نماد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همه دستگاه‌ها ارسال شده تا از این نماد که به شعار «افتخار به گذشته؛ امید به آینده» مزین است، به شکل مناسب بهره‌برداری شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد