صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس غیرقابل انکار است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به جایگاه زن در جامعه اسلامی، گفت: زنان در هشت سال دفاع مقدس نقش غیرقابل انکاری را ایفا کردند. به گزارش مهر، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری درکارگاه آموزشی مبلغان نور که درسالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران شهرستان رودسر برگزار شد به نقش و جایگاه زنان […]

کد خبر : 32816 | 11:16 ق.ظ | ۶ مهر , ۱۳۹۷

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به جایگاه زن در جامعه اسلامی، گفت: زنان در هشت سال دفاع مقدس نقش غیرقابل انکاری را ایفا کردند.

به گزارش مهر، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری درکارگاه آموزشی مبلغان نور که درسالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران شهرستان رودسر برگزار شد به نقش و جایگاه زنان در جامعه اسلامی اشاره و اظهارکرد: زنان ایران اسلامی همواره در عرصه های مختلف انقلاب به ویژه هشت سال دفاع مقدس تاثیرگذاری فراوانی داشته و از دامان پاک همین زنان فرزندانی تربیت شد که در جبهه های حق علیه باطل جانفشانی کردند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه امروز در جامعه نقش زنان فراموش شده است، افزود: زنان نقش موثری در واقعه کربلا داشتند همانطور که می دانیم «ماریه» قبل از واقعه کربلا خانهاش را به یک پایگاه تبدیل و فضایل حضرت علی (ع) را بیان و ترویج می کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در ادامه همچنین به «هانیه» همسر وهب و نخستین شهید زن واقعه کربلا اشاره کرد و گفت: زنانی همانند حضرت زینب (س) اسوه صبر، ایثار بوده و نقش و حضوری پررنگ در جامعه اسلامی ایفا کردند.

وی با تأکید براینکه به واسطه یک زن حادثه کربلا برای جهانیان بازگو شد، خاطرنشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس نیز زنان جامعه اسلامی ایران نقش غیرقابل انکاری ایفا کردند و در کنار رزمندگان در پشت جبهه ها تلاش کردند.

حجت الاسلام تسخیری بر لزوم تبیین نقش بانوان در انقلاب اسلامی و همچنین دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: جامعه به ویژه دختران امروز باید به نقش زنان در آن دوران واقف بوده و با آن آشنا شوند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد