صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مستند شهید انصاری تدوین می شود

مدیرکل بنیاد شهید گیلان از تهیه مستند ۲۰ دقیقه‌ای شهید انصاری خبر داد و گفت: این مستند در حال تدوین شدن است و در روز شهادت شهید انصاری و نورانی از مرکز گیلان پخش می‌شود.  احمد اسماعیلی، مدیرکل بنیاد شهید گیلان، 2 تیر در جلسه هماهنگی گرامیداشت سالگرد شهادت شهید نورانی و انصاری که در […]

کد خبر : 3284 | 5:02 ق.ظ | ۴ تیر , ۱۳۹۲

انصاری12

مدیرکل بنیاد شهید گیلان از تهیه مستند ۲۰ دقیقه‌ای شهید انصاری خبر داد و گفت: این مستند در حال تدوین شدن است و در روز شهادت شهید انصاری و نورانی از مرکز گیلان پخش می‌شود.

 احمد اسماعیلی، مدیرکل بنیاد شهید گیلان، 2 تیر در جلسه هماهنگی گرامیداشت سالگرد شهادت شهید نورانی و انصاری که در دفتر معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان برگزار شد، با تبریک میلاد با سعادت حضرت مهدی(عج) اظهار کرد: تولد حضرت مهدی(عج) جشن همه مستضعفان جهان است و باید جشن‌های گرامیداشت این روز عزیز با مشارکت عموم مردم برگزار شود.

وی شرکت در جشن نیمه شعبان را بیعت مجدد با امام عصر دانست و ادامه داد: مستضعفان جهان با یاد حضرت حضرت مهدی(عج) و حکومت افتخارآمیزش در این روز به جشن و سرور می‌پر‌دازند.
اسماعیلی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت شهید انصاری و شهید نورانی تصریح کرد: 15 تیر، سی و دومین سالگرد شهادت شهید انصاری(نخسین شهید کشور) و شهید نورانی معاون عمرانی و فنی وی است که با دومین روز ماه مبارک رمضان تقارن دارد.

وی از برگزاری مراسم گرامیداشت این شهیدان در زادگاهشان خبر داد و گفت: این مراسم ساعت 30/16 روز پنج شنبه(13 تیر) در گلزار شهدای رودسر(زادگاه شهید انصاری) و ساعت30/18 عصر همان روز در مسجد جامع لنگرود(زادگاه شهید نورانی) برگزار می ‌شود.

مدیرکل بنیادشهید گیلان،با اشاره به برنامه های جنبی این مراسم اظهار کرد: فعال سازی هیئت‌ها، تشکل‌های مذهبی، ائمه جماعات مساجد و بسیج جهت حضور در مراسم، برپایی نمایشگاه عکس، نصب پوستر و بنر در بیلبوردهای شهری، پخش تیزر تبلیغاتی مراسم، استقرار ایستگاه‌های صلواتی از جمله برنامه‌های تدارک دیده است.

وی از تهیه مستند شهیدان انصاری و نورانی خبر داد و گفت: مستند 20 دقیقه‌ایی شهید انصاری تهیه شده و در حال تدوین شدن است که پنج شنبه(13 تیر) از صدا و سیمای مرکز گیلان پخش می‌شود.

اسماعیلی افزود: این مجموعه شامل سخنرانی‌های مختلف شهید انصاری است که از سراسر کشور جمع ‌آوری شده است.

به گفته وی، فعال‌سازی مطبوعات و فضای مجازی جهت تبیین شخصیت شهیدان انصاری و نورانی و اطلاع رسانی عمومی، انجام تبلیغات داخلی در تبیین شخصیت این شهیدان، از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است.

 گفتنی است؛ شهید انصاری (استاندار گیلان) و شهید نورانی(معاون عمرانی و فنی استانداری گیلان) در ساعت 7 بامداد 15 تیر ماه مبارک رمضان سال 60 در خیابان لاکانی رشت توسط منافقین کوردل به شهادت رسیدند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد