صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری اجتماع بزرگ ۲۰ هزار نفری بسیجیان سراسر گیلان

مرحله سوم رزمایش «اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمدرسول‌الله(ص) ۲» با حضور بیش از ۲۰ هزار نفر از بسیجیان سراسر گیلان در ورزشگاه شهید عضدی رشت آغاز شد. به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اجتماع بزرگ ۲۰ هزارنفری  «اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمدرسول‌الله (ص) ۲» استان گیلان در ورزشگاه شهید عضدی رشت آغاز شد. […]

کد خبر : 32848 | 12:39 ب.ظ | ۱۳ مهر , ۱۳۹۷

مرحله سوم رزمایش «اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمدرسول‌الله(ص) ۲» با حضور بیش از ۲۰ هزار نفر از بسیجیان سراسر گیلان در ورزشگاه شهید عضدی رشت آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اجتماع بزرگ ۲۰ هزارنفری  «اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمدرسول‌الله (ص) ۲» استان گیلان در ورزشگاه شهید عضدی رشت آغاز شد.

در این رزمایش بسیجیان حضور یافته از سراسر استان ولایتمدار و شهیدپرور گیلان ابتدا با آرایش منسجم و متحد گرد هم آمدند و گوش جان به فرمایشات ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سپردند.

.

از خداوند متعال برای شما مدافعان ارزش‌های انقلاب و نگهبانان خون شهیدان آرزوی سعادت دارم

.

سلحشوران و رهروان مخلص رهبر معظم انقلاب در گیلان با در دست داشتن پلاکاردهایی همچون «لبیک یا حسین»، «یا لثارات الحسین»، «یا حسین»، «کلنا عباسک یا زینب» و پرچم سه رنگ و مقدس ایران از اقشار مختلف با سازمان‌دهی در یگان‌ها و گردان‌ها اقتدار، انسجام و بصیرت خود را همگام با هزاران نفر از بسیجیان سراسر کشور به جهانیان نشان دادند.

بسیج در پی برداشتن موانع پیشرفت است

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این جمع اجتماع ۲۰ هزار نفره با اشاره به حضور پرشکوه اقشار بسیج اظهار کرد: بسیجیان در تلاش‌اند تا موانع پیشرفت را بردارند و مسیر شکوفایی را محیا کنند.

سردار محمد عبدالله پور با اشاره به برگزاری سه دوره رزمایش اقتدار عاشورایی افزود: بسیجیان با اجرای رزمایش خدمت‌رسانی در عرصه‌های عمرانی، افزایش خدمات اجتماعی، بهداشت و‌ درمان نشان دادن اقتدار و انسجام و صلابت بسیج نقش‌آفرین هستند.

.

.

آیت‌الله فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان نیز پس از اتمام سخنرانی پیامبرگونه، وحدت‌بخش و دشمن‌شکن رهبر معظم انقلاب به سخنرانی پرداخت و از حضور گرم بسیجیان در خلق حماسه‌ای دیگر تقدیر کرد.

مسئولان باید قدردان مردم باشند

مسئول بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) نیز در این گردهمایی منحصربه‌فرد گیلانیان اظهار کرد: دفاع ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس برای دوام و ارتقای نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

.

.

سردار محمدجعفر اسدی با اشاره به اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی ایران افزود: دشمن در تلاش است تا مانع از پیشرفت نظام شود درحالی‌که هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان باید قدردان مردم باشند گفت: مردم و بسیجیان ولی‌نعمتان ما هستند و نظام خود را مردم می‌داند و باید مسئولان قدردان همیاری و همکاری مردم باشند.

به گزارش فارس، در سومین مرحله از رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله علاوه بر تجمع بسیجیان، استماع سخنرانی رهبر معظم انقلاب توسط آن‌ها و نمایش بخشی از توان رزمی دفاعی اقشار بسیج، عزاداری برای سرور سالار شهیدان نیز برگزار شد و پیروان مکتب عاشورا دقایقی را به حزن و اندوه سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش پرداختند.

.

.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد