صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






رقابت ۱۲ هزار نفر در جشنواره قرآن و عترت (ع) چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت از رقابت ۱۲ هزار نفر از دانشگاهیان علوم پزشکی کشور در ۴۳ رشته قرآنی در جشنواره قرآن و عترت (ع) دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد. محمدمهدی بحرالعلوم عصر در نشست خبری بیست سومین جشنواره قرآن و عترت (ع) دانشگاه‌های علوم پزشکی […]

کد خبر : 32972 | 12:59 ب.ظ | ۱۸ مهر , ۱۳۹۷

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت از رقابت ۱۲ هزار نفر از دانشگاهیان علوم پزشکی کشور در ۴۳ رشته قرآنی در جشنواره قرآن و عترت (ع) دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

محمدمهدی بحرالعلوم عصر در نشست خبری بیست سومین جشنواره قرآن و عترت (ع) دانشگاه‌های علوم پزشکی در رشت اظهار کرد: هدف از اجرای جشنواره‌های قرآنی دینی کردن دانشگاه است و اجرای فعالیت‌های دانشگاه و ترویج فرهنگ اسلامی از اهداف وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است.

وی  با بیان اینکه ۹ درصد اساتید، دانشجویان و‌ کارکنان دانشگاهی کشور از این جشنواره استقبال کرده‌اند افزود: شمار شرکت‌کنندگان در این جشنواره قرآنی از حد انتظار کم بوده و بیانگر مغفول ماندن در این حوزه است که انتظار می‌رود در سال‌های بعد با استقبال بیشتری همراه باشیم.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با اشاره به گزارشی از برگزاری این جشنواره در دوره‌های گذشته گفت: بیش از ۱۷ هزار ثبت نامی در جشنواره‌های پیشین حضور داشتند که لازم است کار فرهنگی در این زمینه برای جذب بیشتر شرکت‌کنندگان بیشتر شود.

 دبیر بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت (ع) دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با اشاره به برگزاری چند دوره از برگزاری این جشنواره‌ها در کشور و تأثیرگذاری آن خاطرنشان کرد: با برگزاری مستمر این جشنواره مفاهیم قرآنی تبلیغ و ترویج‌شده و امروزه به‌عنوان یک برنامه عملیاتی از آن یاد می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این نشست خبری اظهار کرد: ۳۳ هزار نفر از کارکنان و پزشکان کشور در این دوره از مسابقات شرکت کردند و از بین آن‌ها یک هزار و ۲۰۰ نفر برگزیده شدند که در زمینه‌های مختلف آوایی، کتبی، معارف قرآنی، هنری، فناوری، پژوهشی و ادبی با هم رقابت می‌کنند.

شاهرخ یوسف زاده با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در ۴۳ رشته با هم رقابت می‌کنند افزود: تنها ۵۰۰ نفر از شرکت‌کنندگان در بخش آوایی این جشنواره با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره موجب شده تا فضلی گیلان قرآنی شود گفت: در این برهه از زمان نیازمند ارتباط برقرار کردن بیشتر با مفاهیم قرآنی هستیم تا بتوانیم با درک آن بیشتر بهره‌مند شویم.

به گزارش فارس، مرحله پایانی بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت (ع) وزارت بهداشت ۱۸ الی ۲۱ مهرماه، به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در زیباکنار برگزار می‌شود و برگزیدگان بخش آوایی در این مرحله از جشنواره با یکدیگر رقابت می‌کنند.

.

.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد