صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری جشنواره «شعر دفاع مقدس» در گیلان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلا‌ن با اشاره به رونمایی از پوستر جشنواره شعر دفاع مقدس گفت:‌ این رقابت ادبی پایان آذر در گیلان برگزار می‌شود. سرهنگ پاسدار عباس بایرامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت:‌ جشنواره شعر دفاع مقدس گیلان که در حال حاضر از پوستر آن به طور رسمی […]

کد خبر : 33039 | 10:43 ق.ظ | ۲۸ مهر , ۱۳۹۷

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلا‌ن با اشاره به رونمایی از پوستر جشنواره شعر دفاع مقدس گفت:‌ این رقابت ادبی پایان آذر در گیلان برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار عباس بایرامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت:‌ جشنواره شعر دفاع مقدس گیلان که در حال حاضر از پوستر آن به طور رسمی رونمایی شده است تا پایان آذرماه امسال و با حضور شاعران و برگزیدگان برتر این حوزه در مرکز استان گیلان برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان عنوان کرد:‌ فراخوان شرکت در جشنواره شعر دفاع مقدس گیلان و نحوه ارسال آثار نیز به زودی صادر می‌شود تا افراد علاقمند و شاعران برجسته استان طبق اطلاعات مندرج شده در آن آثار خود را تنظیم و به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بایرامی از برگزاری جشنواره شعر دفاع مقدس در پایان آذر خبر داد و اظهار داشت‌:‌ جشنواره شعر دفاع مقدس گیلان که در راستای بیست و یکمین جشنواره شعر دفاع مقدس کشور برگزار می‌شود در حقیقت میدان رقابتی ادبی برای حضور شاعران برتر استان در مرحله کشوری است.

وی از میزبانی شیراز برای اختتامیه جشنواره سراسری شعر دفاع مقدس خبر داد و افزود:‌ طبق دستورالعمل‌ها مقرر شد تمام مراکز نسبت به برگزاری جشنواره استانی شعر دفاع مقدس اقدام کرده و سپس اسامی برگزیدگان نهایی خود را به دبیرخانه جشنواره سراسری واقع در تهران ارسال کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان زمان برگزاری جشنواره سراسری شعر دفاع مقدس را اسفند امسال ذکر کرد و بیان داشت:‌ امیدواریم آثار برگزیده و معرفی شده از استان گیلان در بیست و یکمین دوره جشنواره شعر دفاع مقدس حائز رتبه‌های برتر شوند.

بایرامی متولی اصلی برگزاری جشنواره شعر دفاع مقدس گیلان را بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان اعلام کرد و افزود:‌ دستگاه‌ها و نهادهایی نظیر اداره کل بنیاد شهید گیلا‌ن، فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا و سیمای مرکز گیلان نیز در برگزاری این جشنواره مشارکت دارند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد