صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






راهپیمایی ۱۳ آبان، نماد استکبار ستیزی ملت ایران است

فرماندار تالش گفت: ۱۳ آبان نماد استکبار ستیزی ملت ایران است و مردم غیور این شهرستان در راهپیمایی آن روز تاریخی، با شکوه تر از همیشه حضور خواهند داشت. سید عیسی مهدوی در جلسه هماهنگی راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در فرمانداری تالش افزود: سالروز مبارزه با استکبار جهانی متاثر از قیام عاشورا و یادگار […]

کد خبر : 33084 | 4:19 ب.ظ | ۱ آبان , ۱۳۹۷

فرماندار تالش گفت: ۱۳ آبان نماد استکبار ستیزی ملت ایران است و مردم غیور این شهرستان در راهپیمایی آن روز تاریخی، با شکوه تر از همیشه حضور خواهند داشت.

سید عیسی مهدوی در جلسه هماهنگی راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در فرمانداری تالش افزود: سالروز مبارزه با استکبار جهانی متاثر از قیام عاشورا و یادگار امام خمینی (ره ) است و امسال با توجه به شرایط خاص بین المللی، راهپیمایی این روز با شکوه تر از همیشه در نقاط مختلف تالش برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: شهدای انقلاب در به بارنشستن حکومت اسلامی و شکل گیری جمهوری اسلامی تاثیر بزرگی داشتند و ۱۳ آبان ماه و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است.
وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی از قیام امام حسین (ع) تاثیر گرفته است و هرجا ظلم و چپاولی روی دهد، جمهوری اسلامی در کنار مظلومان و ستمدیدگان ایستاده است.
مهدوی ادامه داد: ایران اسلامی هشت سال در دفاع مقدس و بعد در دوره جنگ نرم در برابر دشمن ایستاد و اکنون در میدان نبرد اقتصادی در برابر تحریم های ناجوانمردانه ایستادگی می کند.
او گفت: آمریکا همواره با ترویج فرهنگ عاشورا در جهان مخالف بوده و برای معرفی چهره ای خشن از اسلام تلاش کرده اما اسلام دین رحمت و مهربانی است و هرگز در برابر ظلم تسلیم نمی شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد